Voitteko uskoa?! Rosvous on todellinen ongelma :(
Meidän kaupungin synnytysosastolle hankittiin vuosi sitten 30 Ainun rintapumppua. Nyt on jäljellä 1! Siis yksi ainoa pumppu ei ole joutunut rosvon kassiin :O
Kommentit (27)
Mulla oli vaipatkin omasta takaa vauvalle, kun kotia lähdettiin, en ottanut sairaalasta mitään minulle kuulumatonta mukaan.
Omat vaipat ja vaatteetkin oli pienelle. Olen kuullut että niitä vaatteitakin lähtee joidenkin mukaan.. Ihme sakkia!!!
Olenpahan täällä av:llakin nähnyt viestejä, jossa kehuskellaan mitä kaikkea on synnäriltä varastettu :-(
niin valittelivat, ettei synnytyshuoneissa ollut kasetti/CD-soittimia, kun kaikki oli varastettu :(
En olisi kyllä ikinä uskonut, että joku viitsii varastaa sairaalasta jotakin. Onpa outoa.
varastettiin kaikki. Samalla synnytysosastolla olevalta vietiin kamera, jossa ainoat ja ensimmäiset kuvat vastasyntyneestä. Todennäköisesti joku huonekaveri, harvemmin on joku satunnainen pihistelijä.
tyksissä kun olin synnyttämässä esikoista 2002, oli huhtikuun alku ja tammikussa ostetuista 200 pumpusta oli vain 1 jäljellä! törkeyden huippu..
Ja niistä verkkokalsareista vois tiedottaa, ettei ole kertakäyttötavaraa- suurin osa kun heittää ne suoraan roaskiin, ei siis pölli.
Jorvissa on niin vanhat ja rumat vaatteet että ne varmaan jää rauhaan monelta.
En kyllä kehtaisi enää viedä mitään ja todellakaan ainakaan kenenkään kameroita tms. koskaan milloinkaan.
Onhan näitä näpistelijöitä joka puolella ja tilaisuus tekee varkaan...
Hoitajat kertoivat että melkein kaikki on varastettu!
koska muutenne häviävät, aika harva sen näköisiä varastaa.
mm. kuumemittareita, vaikka eivät toimi ilman koteloa joka nollaa mittarin...
Törkeetä varastaa sairaalasta jotain!
Nutut kuitenkin varastettiin sitä mukaa kun niitä valmistui, joten hoitajat lopettivat niiden neulomisen.
Sinulle, joka varastit harsoja rahapulassa sanon, että olisit ottanut yhteyttä kunnan sos. työntekijään tai serakunnan diakoniatyöntekijään. Varmasti olisivat järjestäneet sulle ne harsot, että ei olisi tarvinnut varastaa.
olla rahaa että voi muutaman harson tehdä itse. (käsinkin voi ne reunat huolitella jos ei konetta mistään)
Meilläkin rahat tiukilla ja ostettiin tuota kangasta ja lainasin äidiltäni ompelukonetta ja tein itse harsoja. ei tarttenu varastaa...
hoitaja sanoi, että ota ihmeessä mukaasi.
Varastaminen on aina varastamista, vaikka ottaisi "yhteisestä omaisuudesta".
Itse olen ottanut mukaan parit jättialuspöksyt (yhdet päällä olevat ja toiset mukaan). Jälkivuoto oli todella runsasta ja kesti pitkään. Kysyin kuitenkin onko asia ok, kun olin jutellut hoitajan kanssa ja hän sivulauseessa sanoi, että ne pöksyt ovat kertakäyttötavaraa. HUOM! Kaikissa sairaaloissa ei ole, vaan ne pöksyt pestään.