Hah hah, blogattu tavara verolle :DDD
eli mahtaako tarkoittaa myös että kun esittelee kumitissejä niin mätkyt tulee :DD
Kommentit (6)
Aloittaja on pakkomielteinen ilkeä anonyymi. Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 08:39"]
[/quote]
ei mulla ole mitään pakkomiellettä, vaan olen tyytyväinen jos nämäkin bloggaajat menisi oikeisiin töihin, koska niiden pitäisi maksaa sitten josku minunkin vanhuus ja eläkkeet. olen huolissani lähinnä siitä. muutenhan ne voi varustaa itseään niin paljon kuin haluavat, ja nyt vielä toivottavasti entistä enemmän, niin kilahtaa sitten sinne valtion kassaankin jotain :))
ja toivottavasti verottaja puuttuu myös tähän vapaana rehottavaan huutonet-kauppaan silloin kun se on ihan vakituista toimintaa.
Veroista vapaita tuloja ei ole olemassa...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 08:39"]
[/quote]
ei mulla ole mitään pakkomiellettä, vaan olen tyytyväinen jos nämäkin bloggaajat menisi oikeisiin töihin, koska niiden pitäisi maksaa sitten josku minunkin vanhuus ja eläkkeet. olen huolissani lähinnä siitä. muutenhan ne voi varustaa itseään niin paljon kuin haluavat, ja nyt vielä toivottavasti entistä enemmän, niin kilahtaa sitten sinne valtion kassaankin jotain :))
ja toivottavasti verottaja puuttuu myös tähän vapaana rehottavaan huutonet-kauppaan silloin kun se on ihan vakituista toimintaa.
[/quote]
Mites ois toi elämän hankkiminen. Katkera mikä katkera
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 08:46"]
Veroista vapaita tuloja ei ole olemassa...
[/quote]
tjaa mistähän mahdan olla katkera :D multa ei puutu mitään ja yritän nyt vaan tuoda ilmi, että tämä on oikein yhteiskunnassa. minulta ei ole pois, kun en bloggaa eikä ole rahasta puutetta, on aivan sama mitä nämä ihmiset tekee elämillään ja niillä blogeillaan. joku sanoikin, että verosta vapaita tuloja ei ole, eli se on se pointti.
Kuka bloggaaja on saanut silikonit ilmaiseksi? :o
Ja mitä vikaa silikoneissa on? Ei mitään.