Auttakaa, kuolen tylsyyteen! Mikä olisi uusi hyvä harrastus korona-aikana?
Toisin sanoen pitäisi olla sellainen, mitä voi harrastaa kotona, ulkona tai etänä. Parasta olisi, jos ei ihan yksinään tarvitsisi, vaan olisi vaikka jokin nettiyhteisö olemassa myös, mutta ei ole välttämätöntä. Autoa ei ole käytössä ja paikkakunta on Helsinki.
Kokeiltu on jo:
- kielten opiskelu! ÄLKÄÄ ehdottako tätä! olen opiskellut elämäni aikana jo aika montaa kieltä, vaikeitakin, ei kiinnosta enää yhtään...
- neulominen, en pidä siitä yhtään, todella tylsistyttävää
- ruoanlaitto, ei mun juttu sekään
- pianon soitto, en ole yhtään musikaalinen luonnostaan joten oli liian vaikeaa
- urheilusta: pilates, jooga, lenkkeily, muutama tanssilaji, kuntosali ja perus ryhmäliikunnat
- lukeminen, käytännössä ainut harrastukseni nettisurffailun ja Netflixin lisäksi, joten jotain muuta kaipaisin jo
Kommentit (44)
Ei taida moni asia ap:ta kiinnostaa.
Kuka muistaa rubikin kuution? Osta ap sellainen ja ala pyörittelemään sitä harrastukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa aaveilussa on?
Jos päästä poltergeistin kotiin tai muita onko se kivaa? oikeasti?
Palapelit.
Ei mulla oikeasti ole ehdottaa mitään, kunham tulin katsomaan ideoita. Jos jaksat opiskella jotain mikä tukee ammattiasi niin se olisi fiksusti käytettyä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Valmistele esim. laulu- tai monologiteatteriesitys, jonka esität tutuillesi aikojen normalisoiduttua.
Tämä oli hyvä, ja voisi yhdistää siihen viinanjuontiin!
ap
Vierailija kirjoitti:
Ratsastuksen alkeiskurssille. On haastavaa, ulkoilua, turvavälit, eläinten kanssa touhuamista ja erittäin palkitsevaa, kun oppii jotain. Yksilölaji, mutta silti ryhmässä. Kaikki samassa veneessä ja samantasoisia.
Fatalji
Kiinnostaa vähän! Näitä taitaa olla lähinnä kesäisin, aikuisille siis. Aika kallista myös eli ehkä sellaiseen yhden kerran kokeiluun jää, jos ei täysin vie mukanaan. Mielikuvani on, että ovat myös tosi suosittuja, pk-seutua pidemmälle en voi lähteä ilman autoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei taida moni asia ap:ta kiinnostaa.
No ei tosiaan, ja "melkein kaikkea" olen jo kokeillut! Listalta kun selvästi unohtui mm. piirtäminen, maalaaminen, videopelit ym. joita kommentoinkin jo. Melkein kaikki on siis ihan järkyttävän tylsää.
ap
Opiskele/opettele jotain muuta kuin kieliä.
Tähtitiedettä.
Morsetusta.
Viittomakieltä. (No, kieli tämäkin, mutta ehkä tarjoaa vähän vaihtelua muihin kieliin verrattuna.)
Koodausta.
Valokuvausta.
Kuvanmuokkausta.
Rupea kasvattamaan kotona sieniä? Itte innostuin tästä taas, noin ajatuksen asteella ja liityin sellaseen kasvatusryhmäänkin.
Perustat perheen ja synnytät useita lapsia. Niissä on sinulle tekemistä ja nalkutat miehellesi.
Kokeile kasvattaa kaupan vihanneksista ja hedelmistä uusia taimia.
Opiskelu. Itse suoritan verkossa etäopiskeluna kahtakin tutkintoa. Kivaa hommaa ja sopivasti tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Rupea kasvattamaan kotona sieniä? Itte innostuin tästä taas, noin ajatuksen asteella ja liityin sellaseen kasvatusryhmäänkin.
Mä kasvatan sieniä. Aina saa jännittää tuleeko tullista läpi.
Hanki kissa ja tee sille oma Instagram-tili
Vierailija kirjoitti:
Geokätköily
Tätä en ainakaan ole kokeillut, joten miksipä ei!
ap
Käykö miekan käsittelyn oppiminen?
Selviytymään mistä vain?