Voi nolous!!! Sanoin tänään ruman sanan asiakaspalvelijalle. Hävettää.
Olin tänään eräässä paikassa, jossa pääsin tai jouduin vähän flegmaattisen ja omahyväisen nuoren miehen palveltavaksi. En viitsi kuvata koko keskustelua, mutta yritin olla kärsivällinen, kunnes alkoi ärsyttää. En oikeastaan koskaan kiroile, mutta nyt vain lipsahti tosi ruma sana sinne muiden sanojen joukkoon. Alkoi itkettää ja poistuin paikalta.
Miten tästä pääsee yli?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:46"]
Siis asikaspalvelijako alkoi itkeä?
[/quote]
Ei vaan minua. Asiakaspalvelija oli koko ajan yhtä flegmaattinen. En voi tietää, millainen hän on yleensä, mutta itselleni tuli sellainen tunne, että hän oli väärässä paikassa.
-ap
Ihanaa, että näet käytöksessäsi väärää. Asiakaspalvelijana sanoisin, että ei tunnu luultavasti missään enää sillä miehellä. Älä murehdi.
Yritin sanoa, että toivoisin vähän ystävällisempää asennetta, mutta kaveri vain sanoi, ettei hänen asenteessaan ole mitään vikaa. Kun itkin, hän vain katsoi hetken ilmeettömänä ja jatkoi sitten taas koneensa naputtelua. Koko aikana hän katsoi minuun muutaman sekuntin verran ja olin siellä ainakin 5 minuuttia. Mutta en siis todellakaan haluaisi olla töykeä asiakaspalvelijoille ja harmittaa, että käytin inhottavaa kieltä. Tosin se tyyppi toisti käyttämäni sanan. Ehkä siinä tilanteessa kokeneempi henkilö olisi pyytänyt anteeksi eikä kenkkuillut takaisin asiakkaalle.
ap
Älä suotta harmittele, varsinkin jos kaveri kiroili takaisin. Jos on mahdollista, niin antaisin asiakaspalautetta tapahtumasta.
Ei taitaisi mennä palaute kovinkaan hyvin sisään, kun asiakaspalvelija kertoo hullusta asiakkaasta, joka alkoi haukkumaan ja itkemään hysteerisesti kesken kaiken...
Kokemusta on. Itse mesoavat asiakkaat eivät ole ikinä saanut mitään hyvityksiä meiltä. Asiallisesti tilanteessa olleet taas ovat saaneet.
No olen minäkin sanonut ja puhunut vielä rumemmin. Tosin puhelimessa ja asia koski nettiliittymää, meiltä oli lopetettu saman yhtymän liittymä ja otettu uusi tilalle, koska sellaista suositeltiin.
Luvattiin sulkea edellinen liittymä, mutta silti vaan tuli laskuja siitä . Vaikka oli monta kertaa soitettu samasta asiasta, ja joka kerta olivat luvanneet sulkea sen edellisen.
Sitten taas kun tuli sellainen lasku, niin mulla paloi käämit lopullisesti.
Soitin sinne ja kysyin, että onko teillä täällä töissä jotain simpansseja vai mitä helvetin aivottomia puoliapinoita, kun kukaan ei näy osaavan tehdä töitään
eikä mitään jumalauta tapahdu! Sitten uhkailin vielä kuluttaja-asiamiehellä.
Vaan sen jälkeen ne edellisen liittymän laskut sitten loppuivatkin.
Ei tullut yhtään enää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:05"]
Ei taitaisi mennä palaute kovinkaan hyvin sisään, kun asiakaspalvelija kertoo hullusta asiakkaasta, joka alkoi haukkumaan ja itkemään hysteerisesti kesken kaiken...
Kokemusta on. Itse mesoavat asiakkaat eivät ole ikinä saanut mitään hyvityksiä meiltä. Asiallisesti tilanteessa olleet taas ovat saaneet.
[/quote]
En kyllä korottanut ääntäni, koska en halunnut häiritä muita asiakkaita ja asiakaspalvelijoita. En myöskään itkenyt ääneen, vaan kyyneleet vain tulivat silmiin ja alkoivat sitten valua. Voin tietysti silti olla hullu ja kokeneena asiakaspalvelijana varmaan pystyisit arvioimaankin, kuinka hullu olen. Mutta en minä siis mitään hyvityksiä ole hakemassa, vaan mietin, pitäisikö minun käydä pyytämässä anteeksi tms. Luultavasti en kehtaa mennä enää koko paikkaan.
ap
Kuulostaa siltä, että olit työkkärissä. Ainakin Turussa työntekijät on just tuollaisia. Ja jos työntekijä käyttäytyy huonosti, älä sinä pode huonoa omatuntoa omasta käytöksestäsi.
Hei! Itse olen asiakaspalvelija, ja meillä tuollaisesta saisi potkut! Joten nyt vaan esimiestasolle asti palautetta antamaan suureen ääneen, vaikka asiakas valittaa mistä, ja kuulostaa että sanoit aiheesta, asiakaspalvelija ei voi käyttäytyä noin!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:05"]
[/quote]
En kyllä korottanut ääntäni, koska en halunnut häiritä muita asiakkaita ja asiakaspalvelijoita. En myöskään itkenyt ääneen, vaan kyyneleet vain tulivat silmiin ja alkoivat sitten valua. Voin tietysti silti olla hullu ja kokeneena asiakaspalvelijana varmaan pystyisit arvioimaankin, kuinka hullu olen. Mutta en minä siis mitään hyvityksiä ole hakemassa, vaan mietin, pitäisikö minun käydä pyytämässä anteeksi tms. Luultavasti en kehtaa mennä enää koko paikkaan.
ap
[/quote]
Haa mä oon ihan samanlainen pillittäjä! Harmi että sulle osui noin välinpitämätön ukkeli siihen:( PS olen itsekin asiakaspalvelu ammatissa ja kuulosti kyllä miehenkin puolelta vähän väärältä käytökseltä. Hieno asia taas on se että omatuntosi kolkuttaa, olet ihana ihminen! :) unohda koko juttu ellei sinun tarvitse siellä enää asioida.
Siis asikaspalvelijako alkoi itkeä?