MouMoun ja Veeran yökyläilyt
Tätä oon ihmetellyt jo suhteellisen pitkään mutta miten hitossa aikuiset ihmiset yökyläilevät tollasella pyjamabiletyylillä noinkin säännöllisesti?! Veerakin on jo kolmenkympin paremmalla puolella.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:56"]
Tätä oon ihmetellyt jo suhteellisen pitkään mutta miten hitossa aikuiset ihmiset yökyläilevät tollasella pyjamabiletyylillä noinkin säännöllisesti?! Veerakin on jo kolmenkympin paremmalla puolella.
[/quote]
Ehkä siksi, kun asuu toisella puolella Suomea ja joutuu duuni/blogiasioissa käymään Helsingissä, niin yöpyy ystävän luona. Eikä halua ihan naturistina esiintyä, siksi pyjama.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:58"]
No mitä se sun pyllyä kutittaa? :) Kyläilkööt vain mun puolesta!
[/quote]
Ehkäpä ajatus ap:n mielestä on juurikin kutkuttava, mutta ilman pyjamia vielä parempi. Ja pöllöbanaani kolmantena.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 16:56"]
[/quote]
Ehkä siksi, kun asuu toisella puolella Suomea ja joutuu duuni/blogiasioissa käymään Helsingissä, niin yöpyy ystävän luona. Eikä halua ihan naturistina esiintyä, siksi pyjama.
[/quote]
Aaaahaa, voisi tietenkin seurailla myös toista blogia niin tietäisi paremmin. No sehän selvittääkin jo paljon, olen saanut ihan sellasen käsityksen että Veera asustaisi Helsingissä myös kun kuitenkin melko usein teksteissä mainitaan. :)
Ja niin, eihän sen mun pyllyä kuulukaan kutittaa. Tottahan se on että muut elävät kuten tahtovat. Mutta välillä on halu saada kommentoida myös niitä asioita jotka eivät välttämättä omaan elämään suoranaisesti liity, olisi tääkin palsta aika paljon hiljaisempi jos kukaan ei saisi kommentoida mitään omaan elämäänsä liittymätöntä... Ehkä toisaalta myös asiallisempi ;)
paitövei eräs nyksän eksäkin bloggasi olevansa raskaana
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 17:31"]
[/quote]
Nyt meni kyllä täysin ohi?
-ap
Aikkamala, kolmenkympin paremmalla puolella ja yökyläilee pyjamabiletyylillä. :D
[/quote]
Oho niin näyttää olevan! Mutta selvisikö se nyksä nyt varmuudella?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 18:00"]
[/quote]
Oho niin näyttää olevan! Mutta selvisikö se nyksä nyt varmuudella?
[/quote]
Ainakin taannoinen postaus, jossa poikkesi leikkikentällä miehen lounastauolla oli kuvattu hyvin lähellä spekuloidun nyksän työpaikkaa.
No mitä se sun pyllyä kutittaa? :) Kyläilkööt vain mun puolesta!