esmes ja tavan -ihmiset on vastenmielisiä
Kommentit (16)
Voi ei. Olen 20 vuotta ollut vastenmielinen enkä ole edes tajunnut sitä :-o Onneksi AV taas kerran kertoi totuuden musta <3
Normisti muakin harmittais, mutta olen päättänyt, että enään ei kiinnitä noihin huomiota.
Mitä murretta tuo "tavan" edustaa? Käsittääkseni se on jokin käännös tavallisesta.
voi rakkaus <3 -huudahdukset myös kun joku laittaa fb:iin kuvan lapsestaan. tai siis tarkoitan feseen, lärvikirjaan, naamakirjaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:44"]
Mitä murretta tuo "tavan" edustaa? Käsittääkseni se on jokin käännös tavallisesta.
[/quote]
Itämurretta.
Aikas paljon ärsyttää - tai vielä enemmän aikasta paljon - tuollainen tavan normittelu...
Mua taas ärsyttää kaikki voimaantuvat voimaantumistaan voimautujat, joilla kaikki on niiin voimaannuttavaa että!
Aikas normia voimaantua tavan takaa esmes fabossa nuin puis päin :/
Esmes tavan tallukat on aika vastenmielisiä. Myös esmes aloittaja ja muut tavan kommentoijat.
On se vastenmielisyys pienestä kiinni.
Huonolla kieliopilla laaditut aloitukset ja niiden laatijat ovat vastenmielisiä.
Eivät ne ole "leikkisiä kielenkääntäjiä" vaan muodikkaiden fraasien hokijoita. Monet fraasit ovat aluksi kivasti freesejä, mutta kun saman jutun kuulee kolmannen ihmisen suusta jo ennen lounasta, niin alkaahan se kyllästyttää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 15:38"]leikkisät kielenkääntelijät
[/quote]
Sulla on joku tunne-elämän häiriö kun mitätön asia saa tumtemaan vastenmielisyyttä. Kas kun ei "oksettanut" niin kuin posket punottaen pikkuneidit pöyristyneenä sanovat.
No en mä nyt tiedä, onko ne ihmiset vastenmielisiä, mutta kyllä mullakin tuo tavan särkee korvaa, on vaan niin ruman ja tyhmän kuuloinen sana.