Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulu/lunttaus

Huonokoulussa
15.12.2020 |

Onko teillä jotain lunttaus vinkkejä?Entä onko lunttaus mielestänne oikein?Tänne alas voitaisiin kerätä mielipiteitä ja vinkkejä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi toimiva keino on ollu semmonen, että opiskelee asiat ja sitten vastailee ihan ulkomuistista. Se voi kuulostaa vähän yllättävältä, mutta tällainen lunttaustapa on siitä hyvä, ettei siitä oikein voi jäädä kiinni. Suosittelen kokeilemaan!

Vierailija
2/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lunttaa JOSKUS kunhan siitä ei tule tapaa ja silti OPPII asian. Ite oon luntanu joissain sanakokeissa. Yksi klassikko on, että ottaa nenäliinan ja kirjoittaa siihen. Käteenkin voi kirjoittaa joitain asioita. Jos oma pulpetti johonin voi kiinittää pienen lappusen. Jos on astetta tyhmempi ope ja/tai haluu ottaa riskin voi oottaa kirjan  jalkojen väliin voi myös piilottaa pienen lapun. Ite oon käyttänyt kaikka näitä ja pääsin hyvin läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHDOTTOMASTI SAMAA MIELTÄ!

Vierailija
4/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Jäät jossain vaiheessa kiinni kuitenkin. Opettajat ei ole niin hölmöjä kuin luulet. Jos jäät yhdelle opettajalle kiinni, voit olla varma, että muutkin tietävät siitä seuraavan välitunnin jälkeen ja luottamus sinuun on mennyt kokonaan. Tulet olemaan tiukemman valvonnan alaisena koulunkäyntisi loppuun.

T. Opettaja

Vierailija
5/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lunttaaminen ja pyydä apua läksyihin ja kokeisiin lukemiseen.

Vierailija
6/6 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittomakielellä viittoiltiin kaverin kanssa. Ja kerran laitoin vihon edellä olevan selän ja pulpetin väliin. Hänen piti istua paikoillaan koko kokeen ajan. Oli muuten tuhoon tuomittu yritys. Ja myöskin morsetus oli ihan todella hankalaa. Opettaja kyllä kehui näitä mun yritysiä ihan vilpittömästi. Oppisin nimittäin viittomakieltä jonkin verran mm kaikki kirjaimet sekä morseaakkoset. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi