Montako kertaa viikossa tilaatte ruokaa kotiin
Kommentit (40)
Joka päivä, joskus jopa kaksi kertaa päivässä.
Yhdestä ateriasta syö kaksi aikuista helposti.
Yleensä teen itse vain salaatin ja sitten tilaan ihania ravintolaruokia. Nami.
Mä en ole koskaan tilannut. Jos haluan jonkun muun tekemää ruokaa, menen ravintolaan syömään. Korona-aikana tullut käytyä tosi vähän. Kerran taidettiin hakea Burger Kingistä. Muuten tulee itse kokattua.
Ikinä en ole tilannut. Olen viisikymppinen helsinkiläinen.
Emme ole koskaan tilanneet, käymme pizzalla, hampurilaisella tai muulla pikaruualla noin kerran kahdessa viikossa. Muutaman kerran vuodessa haemme ruokaa kotiin tai käymme "oikeassa" ravintolassa.
Migtä ihmettä, voiko sitä tilata kotiinkin? Minä käyn aina itse kaupasta hakemassa kun matkaa ei ole kuin 25 kilometriä, ja sitten kokkailen kotosalla useamman päivän soossit kerralla. En ole siis ikinä tilannut, mutta täytyypä vaikka Tapaninpäivän kunniaksi tilata kotiin vaikka karjalanpaistia ranskalaisilla. Ketsuppia näkyy vielä olevan pari pulloa kaapissa. Ja tietysti kolajuomaa!
Tänään viimeks pyysin penaa tuomaan hookoon blöötä kaupasta.
-Arska
Ei koskaan. Haemme aina itse tilaamisen sijasta.
Hyvin harvoin. 2-3 krt viikossa käymme ravintolassa ja toisinaan haemme itse ruoan kotiin. Mutta hyvin, hyvin harvoin tilaamme kotiin.
Ai, mä luulin, että kaupasta. Sieltä tilataan tällä hetkellä n. kerran viikossa.
Valmista ruokaa tilataan ehkä kerran vuoteen. Nyt korona-aikana on tullut tilattua kahdesti. Toinen silloin kun oltiin karanteenissa. Normaaliaikana syödään kyllä ulkona tai noudetaan itse kerran viikossa - 2 kertaa kuussa.
En koskaan. EI meidän 20 000 asukkaan kaupungissa ole missään ravintolaruokien kotiinkuljetusta. Tilaisin varmaan, jos olisi.
En ole koskaan tilannut. Ei mitään järkeä kun alle sadan metrin päässä kotiovesta on noin viisi ravintolaa ja viisi ruokakauppaa.
Ehkä jonkun kerran vuodessa tullut tilattua aiemmin. Tänä vuonna en ole tosin tilannut kertaakaan.
Nyt viikon sisään ollaan tilattu pari kertaa, tavallisesti tilataan ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa ja useammin haetaan ruokaa lähiravintoloista. On turhan matala kynnys tilata yksittäinen annos kotiin, kun ilmaisen kuljetuksen lisäksi tarjotaan alennuskoodia. Eipä hirveästi huvita tehdä ruokaa itse, kun saan valmiin annoksen kotiovelleni 6-7 eurolla.
Normaalisti ei koskaan, nyt korona-aikana tullut tilattua ehkä kolme kertaa.
Jos haluan syödä jotain hyvää, niin melkeinpä menen mieluummin sinne ravintolaan syömään. Ei se kotona ole sama, kun ne ruuat tulee ties missä rasioissa. Ravintolassa annokset on aseteltu kauniisti ja tarjoilija tuo ne tuoreeltaan pöytään.
En koskaan, helpompi käydä itse hakemassa. Tässä ihan vieressä on pizzerioita, sushia, nepalilainen jne. Mielummin kävelen ravintolaan sisään, tilaan, käyn kaupassa/apteekissa/Alkossa ja nappaan sitten ruokani mukaan.