Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa viikossa tilaatte ruokaa kotiin

Vierailija
15.12.2020 |

Meillä 3x. Se niin helppoa.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, helpompi käydä itse hakemassa. Tässä ihan vieressä on pizzerioita, sushia, nepalilainen jne. Mielummin kävelen ravintolaan sisään, tilaan, käyn kaupassa/apteekissa/Alkossa ja nappaan sitten ruokani mukaan. 

Vierailija
22/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa pizzaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maalla voi tilata ruokaa.

Vierailija
24/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, joskus jopa kaksi kertaa päivässä.

Yhdestä ateriasta syö kaksi aikuista helposti.

Yleensä teen itse vain salaatin ja sitten tilaan ihania ravintolaruokia. Nami.

Vierailija
25/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan tilannut. Jos haluan jonkun muun tekemää ruokaa, menen ravintolaan syömään. Korona-aikana tullut käytyä tosi vähän. Kerran taidettiin hakea Burger Kingistä. Muuten tulee itse kokattua.

Vierailija
26/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole tilannut. Olen viisikymppinen helsinkiläinen.

Vierailija
27/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole koskaan tilanneet, käymme pizzalla, hampurilaisella tai muulla pikaruualla noin kerran kahdessa viikossa. Muutaman kerran vuodessa haemme ruokaa kotiin tai käymme "oikeassa" ravintolassa.

Vierailija
28/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migtä ihmettä, voiko sitä tilata kotiinkin? Minä käyn aina itse kaupasta hakemassa kun matkaa ei ole kuin 25 kilometriä, ja sitten kokkailen kotosalla useamman päivän soossit kerralla. En ole siis ikinä tilannut, mutta täytyypä vaikka Tapaninpäivän kunniaksi tilata kotiin vaikka karjalanpaistia ranskalaisilla. Ketsuppia näkyy vielä olevan pari pulloa kaapissa. Ja tietysti kolajuomaa!

Vierailija
29/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeks pyysin penaa tuomaan hookoon blöötä kaupasta.

-Arska

Vierailija
30/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Haemme aina itse tilaamisen sijasta.

Vierailija
31/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. 2-3 krt viikossa käymme ravintolassa ja toisinaan haemme itse ruoan kotiin. Mutta hyvin, hyvin harvoin tilaamme kotiin.

Vierailija
32/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mä luulin, että kaupasta. Sieltä tilataan tällä hetkellä n. kerran viikossa.

Valmista ruokaa tilataan ehkä kerran vuoteen. Nyt korona-aikana on tullut tilattua kahdesti. Toinen silloin kun oltiin karanteenissa. Normaaliaikana syödään kyllä ulkona tai noudetaan itse kerran viikossa - 2 kertaa kuussa.

Vierailija
33/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa rauhista kotiovelle

Vierailija
34/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan

Vierailija
35/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. EI meidän 20 000 asukkaan kaupungissa ole missään ravintolaruokien kotiinkuljetusta. Tilaisin varmaan, jos olisi.

Vierailija
36/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut. Ei mitään järkeä kun alle sadan metrin päässä kotiovesta on noin viisi ravintolaa ja viisi ruokakauppaa.

Vierailija
37/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jonkun kerran vuodessa tullut tilattua aiemmin. Tänä vuonna en ole tosin tilannut kertaakaan.

Vierailija
38/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikon sisään ollaan tilattu pari kertaa, tavallisesti tilataan ehkä 1-2 kertaa kuukaudessa ja useammin haetaan ruokaa lähiravintoloista. On turhan matala kynnys tilata yksittäinen annos kotiin, kun ilmaisen kuljetuksen lisäksi tarjotaan alennuskoodia. Eipä hirveästi huvita tehdä ruokaa itse, kun saan valmiin annoksen kotiovelleni 6-7 eurolla.

Vierailija
39/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa tänä vuonna, tarkistin.

Vierailija
40/40 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ei koskaan, nyt korona-aikana tullut tilattua ehkä kolme kertaa. 

Jos haluan syödä jotain hyvää, niin melkeinpä menen mieluummin sinne ravintolaan syömään. Ei se kotona ole sama, kun ne ruuat tulee ties missä rasioissa. Ravintolassa annokset on aseteltu kauniisti ja tarjoilija tuo ne tuoreeltaan pöytään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme