Monoliittien merkitys? Miksi ja ketkä niitä tuo?
Kommentit (16)
Alkuperäinen "löydetty" ehkä jonkinsortin itetaiteilijan luomus tai mainostemppu.
Jäljitelmät samanlaisia kuin viljapeltokuviot, joita ensimmäisten ilmestyttyä alkoi ilmaantumaan joka puolelle palloa.
Joillakin hmisillä on omasta mielestäni outo halua sekoittaa hyväuskoisten päätä tällaisilla tempauksilla, esim tekemällä jättiläisjalanjälkiä "lumimies" alueilla, välkytellä valoja area 51:a ym. omalaatuista.
Kaipa niille tekijöille jonkinlainen psykiatrinen selitys on annettu, ei vaan ole koskaan sattunut siitä mistään lukemaan.
Vaikea uskoa että niitä joku työkseen tekisi.
Eikö se jo selvinnyt pari päivää sitten, että kyseessä on jonkun kello?merkin mainoskampanja.
(olen ollut siinä käsityksessä kyllä, että monoliitti tarkoittaa kiveä)
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jo selvinnyt pari päivää sitten, että kyseessä on jonkun kello?merkin mainoskampanja.
(olen ollut siinä käsityksessä kyllä, että monoliitti tarkoittaa kiveä)
Kellomerkki käytti kyllä mainoskuvassaan monoliittia mutta kielsi olleensa sen takana.
Vierailija kirjoitti:
Mun housussa on monoliitti ja se onkin ISO ja KOVA.
herää herää,näet painajasita,se on
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen "löydetty" ehkä jonkinsortin itetaiteilijan luomus tai mainostemppu.
Jäljitelmät samanlaisia kuin viljapeltokuviot, joita ensimmäisten ilmestyttyä alkoi ilmaantumaan joka puolelle palloa.
Joillakin hmisillä on omasta mielestäni outo halua sekoittaa hyväuskoisten päätä tällaisilla tempauksilla, esim tekemällä jättiläisjalanjälkiä "lumimies" alueilla, välkytellä valoja area 51:a ym. omalaatuista.
Kaipa niille tekijöille jonkinlainen psykiatrinen selitys on annettu, ei vaan ole koskaan sattunut siitä mistään lukemaan.
mainoskampanjassa mitään psykiatrista selitystä tarvitse heh
Joku arveli, että nyt on paljon taiteilijoita työttöminä. Yksi keksi idean ja muut kopioi sen.
Sen alkuperä on taide. Joku valettu rautakappale. Voit keksiä itse merkityksiä.
Viimeisin tapaus on pellolla eli avara paikka.
Vierailija kirjoitti:
Keppostelua parhaimmillaan.
Jos ei mammat tiedä niin salaisuudeksi jää.
Erityinen aika.