Mies on liian laiha, ei miellytä.
Olemme 15v olleet 15v yhdessä. En ole koskaan tuntenut vetoa häneen. Syy on kun hän on niin pienikokoinen ja laiha.
Tää on hirveä ongelma!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Teiltä puuttuu kemia. Se luo sen vetovoiman. Sillä ei oo mitään tekemistä ruumiinrakenteen kanssa.
No hän on aina mun perässä ollut ja vinkui kauan ennen kun mua sai. Oli pakko vaa tyytyä häneen kun en muuta ole koskaan saanut. Olen aina ollut täysin näkymätön muille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 189/66 ja hyvin kelpaa :)
Mullakin 180/65 tosi urheilullinen mies. Ja kelpaa :) Pelkkää lihasta!
Vaikka välillä tuleekin tunne, että mitähän ihmettä se minussa oikein näkee, mulla kun löytyy selluliitiä ja mahamakkaroita, vaikka normipainoinen olenkin (bmi 23)
Jo on tosi pitkää ja laihaa, kuin kitaran kieli, tai sielun silmät?
Jostain luin, että todella siroilla; miehillä ja naisilla on ominaisuuksia, hyvässä ja pahassa, mitä kaikilla muilla ei sitten löydy.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 189/66 ja hyvin kelpaa :)
Kuulostaa anorektiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 y mies, ja ihan käsittämättömän siro. Itseasiassa niin siro, että voisin laittaa aijaahan kuvan kädestäni, sormet todella pitkät, ja sirot, muuten olen ollut 185/noin 65.
Aivan tajuttomalla rääkillä olen saanut vielä näin myöhään lisättyä hiukan lihaksia, mutta en paljoa, saattaa olla, että paino on nyt noim 66-67kg.
Suoraan sanoen, niin en muista tavanneeni toista, jolla tuollaiset sormet, kuin minulla....
Kun lupasin, niin siinä sitten on. En ole koskaan nähnyt aikuisella miehellä sormea, tai sormia, kuin minulla, ja olen aika pitkä kaiken lisäksi..
Tein sen sitten,,,,, . ... ,,,,,,, hauskaa päivän jatkoa, smile,Teneriffalta......
Eiks täällä saakkaan esitellä sormiaan?
Miksi olette yhdessä, jos et tunne mitään vetoa toiseen. Eikö voi erota ja hän löytää ihailevan naisen ja sinä löydät elämään myös jotain muuta että olet tyytyväinen.
Miten olen aina oikeasti halunnut todella Skinnyä naista. Skinny. Mikä sana. Tai rajansa siinäkin, ettei olisi pahalla, tai jollain sellaisella, mitä ei voi pitää, tai mikä on loppu, tai vie sinne; hankittua.
Itse olen aika pitkä ja kapean siro mies...... Mitta naiset ei kai ajattele samoin? Vai ehkäpä mahdollisesti kuitenkin.
Lopulta samoin ajattelevat toimisi kuitenkin parhaimmin yhteen. Tai toimii. niin ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54 y mies, ja ihan käsittämättömän siro. Itseasiassa niin siro, että voisin laittaa aijaahan kuvan kädestäni, sormet todella pitkät, ja sirot, muuten olen ollut 185/noin 65.
Aivan tajuttomalla rääkillä olen saanut vielä näin myöhään lisättyä hiukan lihaksia, mutta en paljoa, saattaa olla, että paino on nyt noim 66-67kg.
Suoraan sanoen, niin en muista tavanneeni toista, jolla tuollaiset sormet, kuin minulla....
Sä olisit hyvä kirurgi! Ainakin käsiesi puolesta :)
Avaa 5;30 kohta
Itseasiassa solisti, Maiden, on ainakin oman ilmoituksensa mukaan Black Belt karateka. Todella siro nainen, jos sikseeen. Hän tekee ekan muksunsa jälkeen omaa uraa. Sitä unohtamatta. Maidens´ ssa on uusi solisti, mutta tämä ei myöskään unhdu äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lupasin, niin siinä sitten on. En ole koskaan nähnyt aikuisella miehellä sormea, tai sormia, kuin minulla, ja olen aika pitkä kaiken lisäksi..
Tein sen sitten,,,,, . ... ,,,,,,, hauskaa päivän jatkoa, smile,Teneriffalta......
Ei noissa käsissä mitään vikaa ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit hyvä kirurgi! Ainakin käsiesi puolesta :)
Olen aina tykännyt olla Pimple Popper. Ja toisalta miksen olisi kaivanut Luotia jalastasi....Tai no. Vaikka keuhkoista.
Itseasiassa olen ollutkin, kirurgi, mutta se ei tule sormista, vaan aivoista. Katsos minulta sormet kerran lipsahtivat, mutta aivot korjasivat tilanteen. Ei silti, useimmiten eivät lisahda, mutta se on mahdollista.
Jos haluat, niin voin näyttää arven vasemmasta etusormessani; se on seurausta siitä, että kerran veitsi lipsahti. En sano, että olisi ihailtavaa, että sormi, tai käsi lipsahtaa. Toisaalta se mikä oli minusta OK, olis se, että kun sormestani irtosi pala, niin tein sen, mitä voi tehdä.
Tein sen itse. Irralllinen noin 3mm ihon, lihan, solujen muodostama kappale irtosi sormestani, koska terävä veitsi lisahti. Mutta "ihme" tapahtui. Tein sen itse. Laitoin sen palan takaisin. Laitoin ensin vuotavaan haavaan antibioottia, joka oli tarkoitettu paikallisantibiotiksi silmään...Sitten asettelin tuon ihon, eikä ainoastaan ihonkapaleen, vaan ihan sen siivun etusormestani takaisin siihen, missä olikin. Ja teipasin sideharson kanssa paikoilleen.... Kaikki on totta. Siitä on hento arpi.
Se toimi, ja jos olisin mennyt sen avauttamaan toisilla, niin soromnoo.... Koska se olisi silloin vain irronnut....Mutta se toimi.
Kun 3vk oli kulunut, avasin sen, ja kas! Plastik-surgery todella toimi, eli se mikä oli liitetty haavaan myös tarttui siihen. aiheesta on yli 10 vuotta. jos haluat kuvan, niin todisteena on tuskin mitään, mutta kuitenkin. Ei edes sormenjäljen rikkoutumista, vaan sen sijaan hiukan vaaleampana ja rajana se iho ja kudosalue, jonka painoin takaisin kohdalleen. Huuhtelin sen ensin ensin ihan tavallisessa hanavedessä. Ja sitten siihen haavaan, joka oli pursutettu paikallisantibiootilla, joka löytyi kaapista.
No So?
Ja sitten pakettiin. Ja 3vk kohdalla sen avasin, ja kas. Se oli tarttunut kiinni....
Mutta jos olisin sen vienyt saman tien avattavaksi jollekin toiselle.....Niin se olisi irronnut saman tein, ja mahdollisesti kaikki menetetty!!!!!!
Believe or not.
Kaikki tapahtui vähemmässä kuin 10 minuutissa!
t. Se ohutsorminen mies......
Se sinulle siitä, tai huviksesi luettavaksi sinne Suomeen....
Siro ajattelee itse. Ja siksi tarpeen tullen, mitä ja MITEN MITENKÄ muille tapahtuu.
Että siro sen löytää, voi ottaa sirolle ensin lujille, mutta siitä ei tässä kerrottu.
Olen aina ollut niin vaatimaton.....
Huh. Osaan taas enemmän arvostaa ihanaa, isoa ja miehekästä miestäni! Kyllä se vaan vetovoimaa lisää kun on raamit kohdallaan.
https://aijaa.com/CxU8i0
https://aijaa.com/oFkAve