Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännitittekö osaamisen näyttöä työhaastattelussa?

Vierailija
14.12.2020 |

Miten meni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kädet vähän tärisi. Onneksi tuli molemmilla kerroilla vähän yllättäen, niin ei ehtinyt sitäkin vielä jännittää. En saanut kyllä kumpaakaan paikkaa.

Vierailija
2/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIi se ole osaamisen näyttöä. Ihmiseet etsivät sellaisia jotka sopivat heidän tarpeisiiinsa juuri sillä hetkellä. Moneet ovat nykyäään projektiluontaiiisia. ELi revitään rahaa sieltä missä sitä on tarjollla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulussa on näyttöjä, missä muualla?

Vierailija
4/5 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että haastattelussa tulisi vastaan näyttö. Jouduin valmistelemaan sen tiloissa, jollaisissa en koskaan valmistelisi mitään, ja esittämään sen aivan luonnottomassa tilanteessa ilman työvälineitä. Kesken kaiken neljästä kuuntelijasta se isoin pomo alkoi väännellä naamaansa sille tyypille, jolle oltiin etsimässä työparia. Kumpikaan ei sen jälkeen edes yrittänyt kuunnella, mitä sanoin, ja kaksi jäljelle jäänyttä kuuntelijaa, paikalla paperitöitä hoitamassa olevat sihteerit, yrittivät hymyillä minulle kannustavasti. En pelkää esiintymistä vähääkään ja olen tehnyt tätä työtä yli kaksikymmentä vuotta, mutta tuollaista yleisöä minulla ei ole koskaan ollut - eikä olisi ollut odotettavissa siinäkään tapauksessa, että olisin saanut paikan.

Oltiin muuten puolustusvoimissa yhden alan asiantuntijaa rekrytoimassa. En yhtään ihmettele sitä, että tuon puljun edustajia on vähän väliä otsikoissa ja käräjillä syystä jos toisestakin.

Vierailija
5/5 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi