Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihastuksesi nimi vainonnut sinua?

Vierailija
14.12.2020 |

Kävipä hiljattain niin että yhtenä päivänä kuulin ihastukseni nimen tv:ssä eri kanavilta varmaan lähemmäs kymmenen kertaa, siis eri ohjelmissa eri kanavilta. Ei todellakaan ihan yleisimpien nimien joukossa Suomessa tämä nimi siis. Onko muilla vastaavia kokemuksia? En ole taikauskoinen kuitenkaan mutta olipahan jännä fiilis kun kanavasurffaillessa nimi tuli yhä uudelleen vastaan kun kanavan ohjelma oli hetken aikaa saanut pyöriä.
-n

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta tästä.

Vierailija
2/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, Jyrki pompsahtaa eteen kaikkialta. Mitään ei voi lukea, kuunnella tai katsella ilman Jyrkiä.

Vierailija
4/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, Jyrki pompsahtaa eteen kaikkialta. Mitään ei voi lukea, kuunnella tai katsella ilman Jyrkiä.

Kyseessä paljon tätä harvinaisempi miehen nimi, ennen vanhaankaan ei Suomessa kovin yleinen, ulkomailla tavallisempi. - ap

Vierailija
5/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tästä.

Tapahtuiko jotain tämän jälkeen ihastuksesi suhteen?

Vierailija
6/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä paljon tätä harvinaisempi miehen nimi, ennen vanhaankaan ei Suomessa kovin yleinen, ulkomailla tavallisempi. - ap

Mikä on?

Vierailija
7/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuvitelkaapa miltä minusta tuntuu. Ihastukseni nimi David. Tuo nimi näkyy aina ja kaikkialla.

Vierailija
8/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex ihastuksen nimi takoi päässä vuosia ennenkuin edes tiesin kyseistä tyyppiä. Ihmettelin vaan miksi se nimihokema pyörii mielessä. :D

Vierailija
9/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tästä.

Kyllä hän on ottanut yhteyttä, vaikka minä en. En muista, että ajallisesti se olisi tapahtunut heti nimen huomaamisen jälkeen.

Vierailija
10/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ole enää eikä se vainoa mua.

Kuuluu menneeseen.

Vierailija
11/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tästä.

Kyllä hän on ottanut yhteyttä, vaikka minä en. En muista, että ajallisesti se olisi tapahtunut heti nimen huomaamisen jälkeen.

No, mitä sitten tapahtui, päädyittekö yhteen vai etkö siis vastannut hänelle?

Vierailija
12/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jyrki Jyrki, hei älä tyrki...

Vierailija
13/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tästä.

En vastannut eikä olla päädytty yhteen. Uskon, että suhteesta ei tulisi mitään. Ajattelen kyllä silti häntä ja toivon, että hän ajattelee minua. Jos hän tekisi jonkun suuren eleen, ja kertoisi olevansa tosissaan minun suhteeni, harkitsisin yhteen menemistä. Viimeksi tavatessa yritti tehdä minua mustasukkaiseksi puhumalla muista naisista, eikä sanonut mitään siihen suuntaan, että haluaisi minut omaksi. En ole sitä lajia, joka lähtisi jahtaamaan ja kilpailemaan, vaikka kuinka tykkäisin. Ei anna ylpeys periksi.

Vierailija
14/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tästä.

En vastannut eikä olla päädytty yhteen. Uskon, että suhteesta ei tulisi mitään. Ajattelen kyllä silti häntä ja toivon, että hän ajattelee minua. Jos hän tekisi jonkun suuren eleen, ja kertoisi olevansa tosissaan minun suhteeni, harkitsisin yhteen menemistä. Viimeksi tavatessa yritti tehdä minua mustasukkaiseksi puhumalla muista naisista, eikä sanonut mitään siihen suuntaan, että haluaisi minut omaksi. En ole sitä lajia, joka lähtisi jahtaamaan ja kilpailemaan, vaikka kuinka tykkäisin. Ei anna ylpeys periksi.

Toihan on klassista miesten pelaamista et skannataan ootko mustis kun ei osata muuten ottaa riskiä tunnustaa tunteitaan. Olisit heittänyt sille kysymyksen vaikka viimeksi mainitusta naisesta et ovatko pitkäänkin tapailleet ja vinoillut jotain tyyliin "semmosta se on nuori rakkaus". Jos vaan testaa sua niin luulis miehelle tulevan kiire korjata sun luulo että on jo ainakin puolittain varattu muualle.

Vierailija
15/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on?

Sellainen nimi joka alkaa ja loppuu kovalla konsonantilla, itä-Euroopassa yleisempi.

Vierailija
16/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serendipity. En tiedä mitä se on suomeksi.

Minua vainoaa ponnaripäiden joukko, koko ajan olen sydän syrjällään kun kävelen ulkona.

Vierailija
17/17 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta tästä.

Toihan on klassista miesten pelaamista et skannataan ootko mustis kun ei osata muuten ottaa riskiä tunnustaa tunteitaan. Olisit heittänyt sille kysymyksen vaikka viimeksi mainitusta naisesta et ovatko pitkäänkin tapailleet ja vinoillut jotain tyyliin "semmosta se on nuori rakkaus". Jos vaan testaa sua niin luulis miehelle tulevan kiire korjata sun luulo että on jo ainakin puolittain varattu muualle.

Se voi olla. En oikein mitään siihen kommentoinut. Tää oli sellanen uudelleenkohtaaminen, eli oltiin tunnettu jo pitkään aiemmin ja oltu näkemättä siinä välissä. Kun hän pyysi tapaamaan niin menin sillä ajatuksella, että katsotaan, ja odotin että hän alkaa tosissaan viettelemään mua jos vanha suola kerran janottaa. Tossa kohtaa kun otti puheeksi toiset naiset niin tuli olo, että tällaista en nyt enää jaksa. Otin tuon tapaamisen lopputuleman vähän niin, että miehellä varmaan mielessä seksisuhde ja toisten naisten mukana pyörittämistä. Jos se olisi mut halunnut niin eiköhän se olis sanonut jo ajat sitten tai viimeistään siinä uudelleennäkemisen yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän