Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsitkö loukkaantumisen aihetta toisten käytöksestä?

Vierailija
06.05.2014 |

Virheiden ja vikojen etsiminen. Kuuntelet toisen sanoja kritiikin ja loukkaantumisen aiheita etsien. 

Miten en pärjätä mielensäpahoittajien kanssa töissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse etsiä. Kyllä sen tietää. Itse en pahoita mieltäni herkästi mutta kiusattuna kylläkin. Varsinkin kun esimies kiusaa.

Vierailija
2/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse erityisesti etsiä, aiheet löytyy kuin itsestään. Taitaa olla synnynnäinen lahjakkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi. Ei ole aikaa, kiinnostusta eikä energiaa sellaiseen. Jos joku jatkuvasti pahoittaisi mielensä minun puheistani, joilla en mitenkään tarkoita loukata, ottaisin asian puheeksi. Jos puhuminen (esim. Sanoinko mielestäsi jotain loukkaavaa? Koitko sen ja sen sanomisen loukkaavana?) ei auta, antaisin asian olla ja ajattelisin tilanteen olevan toisen, ei minun, ongelma.

Vierailija
4/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttelen niitä ihmisiä, jotka eivät huomioi toisia ihmisiä käytöksessään. Jos ei ole pakko olla tekemisissä, niin välttelen, ja hoidan vain pakolliset asiat.

Vierailija
5/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään etsi, tuskin kukaan. Jotkut vaan loukkaantuvat helpommin, ihan yrittämättäkin. Työelämässä noita mielensäpahoittajia valitettavasti riittää, huoooh. Mitä lie työhönsä tympääntyneitä.

Vierailija
6/6 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän