Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet tyytyväisiä lastenne opettajiin?

Vierailija
14.12.2020 |

Minä olen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin toiminut kodin ja koulun välinen yhteistyö hyvin. Luokanopettaja vaikuttaa innostuneelta työhönsä.

Vierailija
2/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tyytyväinen! Osaa opettaa hyvin ja huomioi erilaiset oppijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ihan paras

Vierailija
4/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisiin olen, toisiin en. Neljästä eri luokanopettajasta kokemusta. Kaksi huippua, yksi ihan ok, yksi ei sovellu opettajaksi lainkaan.

Vierailija
5/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä opettajat kehumassa lastensa opettajia?

Vierailija
6/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä koet, että pitäisi olla näin? Minä ainakin kehun ihan omasta tahdostani, ja olen oppilaiden äiti.

Vierailija
7/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä koet, että pitäisi olla näin? Minä ainakin kehun ihan omasta tahdostani, ja olen oppilaiden äiti.

Eihän näissä viedteissä ole mitään sisältöä, ei mitään konkretiaa. Tyhjänpäiväistä.

Vierailija
8/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpiin olen, mutta en kaikkiin. Nuorimmaisen opettaja oli aivan liian innostunut draamasta ja yhteistöistä eikä ottanut ollenkaan huomioon sitä, ettei sellainen opetustyyli sovellu kaikille ja koko ajan kaikissa aineissa. Mistään aineesta hän ei voinut antaa kymppiä, jos oppilas ei itse innostunut koko luokan edessä esittämään taitojaan. Yksi pakotti uimahallissa saunomaan. Pelkkä peseytyminen ei riittänyt, vaan saunaan oli pakko mennä, vaikka saunominen on ollut lapselle aina hyvin vastenmielistä. Hygieniasta on kyllä huolehtinut aina, välillä turhankin hyvin. 

Vierailija
9/9 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muihin kyllä paitsi yhteen. Lapseni on harmiton ja hyvin koulutehtävänsä hoitava, mutta tämä opettaja on niin v#556654676t työhönsä, että v#556654676ee lapselleni, kun ei jaksa enää muuta luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan