Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus. Onko muilla?

Inhoaaaaaan
14.12.2020 |

Ahdistus, levoton olo, koko keho jännittynyt, alakulo, ei kestä olla kotona, ei yksin mutta ei kauheasti auta vaikka mies ja lapsi kotona... Mulla aina ollut taipumusta. Mutta nyt ollut kuukauden verran kamalaa.... miten kestätte tuolloin olla kotona?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tätä palstaa, niin huomaat, että n. 80% tänne kirjoittavista on ahdistuneita. Syytä tai ei, mutta, kun ahdistaa.

Vierailija
2/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona ihmisten ilmoille käyminen ja käsityöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta kärsin. Oletko jo tutustunut ahdistuksen omahoito-ohjelmaan?

https://www.mielenterveystalo.fi/aikuiset/itsehoito-ja-oppaat/itsehoito…

Vierailija
4/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaa kaikki ikävät asiat

Vierailija
5/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä olla ulkonakaan kun siellä on kylmää.

Vierailija
6/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se vinkuminen.

Vierailija
7/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa ku netissä pyörii sekopäiden kanssa jossa on pelkkää vihapuhetta ja kotona samanlaista meininkiä. ;(

Vierailija
8/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on alkanut pullahdella vanhoja häpeällisiä muistoja mieleen. Ne jäävät ajatuksiin pyörimään pitkiksi ajoiksi, enkä pääse niistä eroon. Osa on sellaisia muistoja, joita en ole ajatellut lainkaan 10 tai 20 vuoteen, joten niistä ei edes voi olla täysin varma, muistanko oikein vai onko muisto vääristynyt.

Jos joku tietää keinon, miten päästä eroon hävettävistä muistoista, niin kertokaa toki. Viina ei auta, kun joku sitä kuitenkin tulee kohta ehdottamaan. Viina itse asiassa on syy aika moneen häpeälliseen muistooni!

t. 10 vuotta raittiina

Vierailija
9/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä olla ulkonakaan kun siellä on kylmää.

Ei sinne ulos kannatakaan lähteä pelkissä pikkuhousuissa ja napapaidassa.

Vierailija
10/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on alkanut pullahdella vanhoja häpeällisiä muistoja mieleen. Ne jäävät ajatuksiin pyörimään pitkiksi ajoiksi, enkä pääse niistä eroon. Osa on sellaisia muistoja, joita en ole ajatellut lainkaan 10 tai 20 vuoteen, joten niistä ei edes voi olla täysin varma, muistanko oikein vai onko muisto vääristynyt.

Jos joku tietää keinon, miten päästä eroon hävettävistä muistoista, niin kertokaa toki. Viina ei auta, kun joku sitä kuitenkin tulee kohta ehdottamaan. Viina itse asiassa on syy aika moneen häpeälliseen muistooni!

t. 10 vuotta raittiina

Oletko käynyt juttelemassa näistä jutuista ammattilaisen kanssa? Nettiterapiaan pääsee nopeasti, jos lääkäri laittaa lähetteen.

https://www.mielenterveystalo.fi/nettiterapiat/pages/default.aspx

Vierailija
11/11 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 10 vuotta raittiina

Oletko käynyt juttelemassa näistä jutuista ammattilaisen kanssa? Nettiterapiaan pääsee nopeasti, jos lääkäri laittaa lähetteen.

https://www.mielenterveystalo.fi/nettiterapiat/pages/default.aspx

En ole käynyt. Epäilyttää, että olisiko siitä mitään hyötyä. Tehtyjä asioita ei kuitenkaan saa tekemättömäksi. Tietyt muistot myös nolottavat niin paljon, etten varmasti pystyisi niitä kertomaan kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi