En ole ikinä kuullut loskat suuhun sanonnasta.
Kommentit (20)
Muistatteko koulupihojen lumipesut? Siihen se viittaa. Vähän sama kuin "turpaan tulee":
Ei sellaista ole. Se on väännetty AV:n keskusteluissa nyt ihan omiin sfääreihinsä. Jauhot suuhun pannaan silloin kun vastataan niin, että toinen menee ihan sanattomaksi. Pidän vastaavana ilmaisuna.
Ei sellaista ole. Se on väännetty AV:n keskusteluissa nyt ihan omiin sfääreihinsä. Jauhot suuhun pannaan silloin kun vastataan niin, että toinen menee ihan sanattomaksi. Pidän vastaavana ilmaisuna.
Eikös se tarkoita että laittaa spermat suuhun?
No nyt oot kuullut: spermat suuhun
Nyt saat kyllä kunnon lumipesut. Pannaan sille jauhot suuhun. Sehän suoltaa ihan paskaa, ripulia ja kuraa.
Oraalinen raiskaus. Siis raiskaus suuhun.
Aika outoa, että termi on noin vieras.
Menee samaan kategoriaan kuin "heikoilla hangilla"
En mäkään ollut sitä aiemmin nähnyt, mutta Tomi Björckin kilahtamista käsittelevästä ketjusta mulle selvisi, että se tarkoittaa sitä, että mies laskee siemennesteen naisen suuhun suuseksin yhteydessä. Ja että se on jotenkin huono asia.
Miksi kukaan mies pitäisi spermaansa loskana, kurana, rapana? Vähän niinkuin äidinmaitoa ajattelisi kura- tai mutavellinä.
Ei loska ja kura/rapa ole synonyymeja, vaan loska ja nuoska/sohjo ovat.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2014 klo 18:54"]
En mäkään ollut sitä aiemmin nähnyt, mutta Tomi Björckin kilahtamista käsittelevästä ketjusta mulle selvisi, että se tarkoittaa sitä, että mies laskee siemennesteen naisen suuhun suuseksin yhteydessä. Ja että se on jotenkin huono asia.
Miksi kukaan mies pitäisi spermaansa loskana, kurana, rapana? Vähän niinkuin äidinmaitoa ajattelisi kura- tai mutavellinä.
[/quote]
No suuhun raiskaus on aika huono asia, ainakin minusta.
mullekin uusi. nyt taas hitusen viisaampi :)
En ollut minäkään kuullut mutta mulle tuli kans ekana mieleen että mällit suuhun, mällihän on aika samannäköistä kuin loska ...
Oksettava Tomi :( Yäk.
Siveellisempi versio sanonnasta lastit suuhun.
up