Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi mikään ei tunnu millekään?
05.05.2014 |
Miksi mikään ei aiheuta onnellisuuden tunteita tai mitään "wau" tunnetilaa? Muutamien vuosien sisällä on tapahtunut paljon, mm. kihloihin meno miehen kanssa ja ensimmäinen ulkomaanmatka vieläpä eksoottisempaan kohteeseen, kosinta, naimisiin menon suunnittelua jne..
Mutta mikään ei tunnu millekkään :( Tuntuu kuin elää kuplassa ilman mitään tunnetiloja ja asioita vain tapahtuu. Masentunutkaan en tunne olevani.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eksistentialismin kriisiä pukkaapi.