Oletteko kokeilleet Labellon uusia "kynännäköisiä" värillisiä huulivoiteita? Siis terävä terä. Niitä on eri värejä
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Muistinkin taas, miksi minulla on yhä pehmoiset huulet..en ole koskenut vielä tässä syystalvessa kertaakaan huulivoiteeseen.
Yleensä jo parista eka kerrasta iskee päälle voidekoukku.
Minäkin käytän huulivoidetta vain kerran parissa viikossa. Ajattelin tuota väriä huulipunan sijaan. Sitäkään en siis käytä. ap
Minulla on kirkkaan punaisena ja on miltei peittävyydeltään huulipunan tasoa.Helppo ja hyvä tuote,suosittelen.
Onko bare nude sävyssä väripigmenttiä vai onko ihan neutraali?
Ostin sävyn rosy nude. Se on vaaleampaa kuin huulet, eli pakkauksen värimalli ei ihan päde.
En uskaltanut ostaa punaista, koska ajattelin että se on liian voimakas - mutta kokeiltuani tämän olen sitä mieltä, että olisi pitänyt uskaltaa.
Onko joku kokeillut sitä punaista? Miten voimakas väri on?
Mulle se punainen on liian voimakas. Äh, en tykkää mistään noista värisävyistä :/
Se punainen oli vähän outo väri ja leviää hyvin huulten ulkopuolelle
Sittenhän siellä on vielä se coral-väri, joka mielestäni oli paketin perusteella sekin aika outo.
Olisiko niin, että jotenkin huonoja suomalaisille nuo värisävyt tms.
ap, joka kirjoitti myös viestin 5
Tuo maksoi noin femman. Nyt olen sitä mieltä, että kahden euron Labellon pinkki huulirasva on melkein parempi kuin tuo. ap
Harmi ettei ole mitään kylmään taittavaa sävyä joka toisi lisää punaa huulille, kuten perus vadelma tai joku kylmempi ja tummempi kuten viini-tai boysenmarja.
Lämpimät sävyt, ruskeat tai liian vaaleat saa oman naaman näyttämään sairaalle. Joku murrettu punainen toimisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei ole mitään kylmään taittavaa sävyä joka toisi lisää punaa huulille, kuten perus vadelma tai joku kylmempi ja tummempi kuten viini-tai boysenmarja.
Lämpimät sävyt, ruskeat tai liian vaaleat saa oman naaman näyttämään sairaalle. Joku murrettu punainen toimisi paremmin.
Tuo rosy nude sai myös hampaat näyttämään keltaisilta... ap
Ai nykyään tuotteita mainostetaan näin
Minulla on noista joku punainen, mutta ei ole jäänyt käyttöön koska koostumus oli jotenkin inhan tuntuinen ja väri tosiaan nuhjaantui helposti huulten rajojen ulkopuolelle. Ei tuntunut myöskään yhtään kosteuttavalta, mikä on kyllä tosi tyypillistä näille sävytetyille voiteille. Mitä enemmän pigmenttiä, sitä vähemmän kosteutustehoja tuntuu olevan sääntö.
Mielestäni parhaat sävyttävät huulirasvat ovat Burt's Bees -merkillä (ne tavallisessa huulirasvahylsyssä olevat). Kun tekee huulten rajauksen jollain luonnollisella kynällä ja laittaa tuota, tulee kivannäköinen lopputulos. Omat lempisävyni ovat Rose ja Red Dahlia. Jälkimmäinen on aivan ihana murrettu punainen.
Vierailija kirjoitti:
Ai nykyään tuotteita mainostetaan näin
Mainostetaan? Ihmiset eivät ole olleet kovin tyytyväisiä tuotteeseen... Ja kysyin ihan tosissani ja ostin sen sitten ja tulin kertomaan kokemukseni tänne. ap
Jos minulla olisi kosmetiikkafirma ja nimeä ja varoja kuten Labellolla ja pitäisi tehdä sävytetyn huulirasvan, tekisin siitä niin hyvän, että kaikki haluaisivat sen. En ymmärrä tällaisia kämäisiä yrityksiä.
Onko tuotetta mainostettu? En katso televisiota. En tiedä edes, miten kauan se on ollut markkinoilla.
Tyttärellä on se punainen, sävy on mielestäni outo ja näyttää myös leviävän helposti.
Vierailija kirjoitti:
Tyttärellä on se punainen, sävy on mielestäni outo ja näyttää myös leviävän helposti.
Näköjään moni on tätä mieltä tuosta punaisesta. Harmi!
Onko joku kokeillut coral-väriä? Miltä se näyttää huulilla?
Vierailija kirjoitti:
Koralli on nätti.
Minusta sävy oli jotenkin synteettisen näköinen siinä paketissa. Eikö näytä huulilla hassulta? Oletko tumma vai vaalea?
Muistinkin taas, miksi minulla on yhä pehmoiset huulet..en ole koskenut vielä tässä syystalvessa kertaakaan huulivoiteeseen.
Yleensä jo parista eka kerrasta iskee päälle voidekoukku.