Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeilleet Labellon uusia "kynännäköisiä" värillisiä huulivoiteita? Siis terävä terä. Niitä on eri värejä

Vierailija
13.12.2020 |

Mitä olette pitäneet?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistinkin taas, miksi minulla on yhä pehmoiset huulet..en ole koskenut vielä tässä syystalvessa kertaakaan huulivoiteeseen.

Yleensä jo parista eka kerrasta iskee päälle voidekoukku.

Vierailija
2/21 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistinkin taas, miksi minulla on yhä pehmoiset huulet..en ole koskenut vielä tässä syystalvessa kertaakaan huulivoiteeseen.

Yleensä jo parista eka kerrasta iskee päälle voidekoukku.

Minäkin käytän huulivoidetta vain kerran parissa viikossa. Ajattelin tuota väriä huulipunan sijaan. Sitäkään en siis käytä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kirkkaan punaisena ja on miltei peittävyydeltään huulipunan tasoa.Helppo ja hyvä tuote,suosittelen.

Vierailija
4/21 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko bare nude sävyssä väripigmenttiä vai onko ihan neutraali?

Vierailija
5/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sävyn rosy nude. Se on vaaleampaa kuin huulet, eli pakkauksen värimalli ei ihan päde.

En uskaltanut ostaa punaista, koska ajattelin että se on liian voimakas - mutta kokeiltuani tämän olen sitä mieltä, että olisi pitänyt uskaltaa.

Onko joku kokeillut sitä punaista? Miten voimakas väri on?

Vierailija
6/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se punainen on liian voimakas. Äh, en tykkää mistään noista värisävyistä :/

Vierailija
7/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se punainen oli vähän outo väri ja leviää hyvin huulten ulkopuolelle

Vierailija
8/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän siellä on vielä se coral-väri, joka mielestäni oli paketin perusteella sekin aika outo.

Olisiko niin, että jotenkin huonoja suomalaisille nuo värisävyt tms.

ap, joka kirjoitti myös viestin 5

Vierailija
9/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo maksoi noin femman. Nyt olen sitä mieltä, että kahden euron Labellon pinkki huulirasva on melkein parempi kuin tuo. ap

Vierailija
10/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei ole mitään kylmään taittavaa sävyä joka toisi lisää punaa huulille, kuten perus vadelma tai joku kylmempi ja tummempi kuten viini-tai boysenmarja.

Lämpimät sävyt, ruskeat tai liian vaaleat saa oman naaman näyttämään sairaalle. Joku murrettu punainen toimisi paremmin.

Vierailija
11/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi ettei ole mitään kylmään taittavaa sävyä joka toisi lisää punaa huulille, kuten perus vadelma tai joku kylmempi ja tummempi kuten viini-tai boysenmarja.

Lämpimät sävyt, ruskeat tai liian vaaleat saa oman naaman näyttämään sairaalle. Joku murrettu punainen toimisi paremmin.

Tuo rosy nude sai myös hampaat näyttämään keltaisilta... ap

Vierailija
12/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nykyään tuotteita mainostetaan näin

Vierailija
13/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noista joku punainen, mutta ei ole jäänyt käyttöön koska koostumus oli jotenkin inhan tuntuinen ja väri tosiaan nuhjaantui helposti huulten rajojen ulkopuolelle. Ei tuntunut myöskään yhtään kosteuttavalta, mikä on kyllä tosi tyypillistä näille sävytetyille voiteille. Mitä enemmän pigmenttiä, sitä vähemmän kosteutustehoja tuntuu olevan sääntö.

Mielestäni parhaat sävyttävät huulirasvat ovat Burt's Bees -merkillä (ne tavallisessa huulirasvahylsyssä olevat). Kun tekee huulten rajauksen jollain luonnollisella kynällä ja laittaa tuota, tulee kivannäköinen lopputulos. Omat lempisävyni ovat Rose ja Red Dahlia. Jälkimmäinen on aivan ihana murrettu punainen.

Vierailija
14/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nykyään tuotteita mainostetaan näin

Mainostetaan? Ihmiset eivät ole olleet kovin tyytyväisiä tuotteeseen... Ja kysyin ihan tosissani ja ostin sen sitten ja tulin kertomaan kokemukseni tänne. ap

Vierailija
15/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi kosmetiikkafirma ja nimeä ja varoja kuten Labellolla ja pitäisi tehdä sävytetyn huulirasvan, tekisin siitä niin hyvän, että kaikki haluaisivat sen. En ymmärrä tällaisia kämäisiä yrityksiä.

Onko tuotetta mainostettu? En katso televisiota. En tiedä edes, miten kauan se on ollut markkinoilla.

Vierailija
16/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä on se punainen, sävy on mielestäni outo ja näyttää myös leviävän helposti.

Vierailija
17/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttärellä on se punainen, sävy on mielestäni outo ja näyttää myös leviävän helposti.

Näköjään moni on tätä mieltä tuosta punaisesta. Harmi!

Vierailija
18/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut coral-väriä? Miltä se näyttää huulilla?

Vierailija
19/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli on nätti.

Vierailija
20/21 |
14.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koralli on nätti.

Minusta sävy oli jotenkin synteettisen näköinen siinä paketissa. Eikö näytä huulilla hassulta? Oletko tumma vai vaalea?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi