Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee välillä semmonen outo olo ihanku en olis varma Oonko siinä paikassa

Vierailija
13.12.2020 |

Missä oon sillä hetkellä. Onkohan se joku dissosisaatio vai mikä olikaan. Mulla on paniikkihäiriö ja en välillä uskalla mennä ihmisten ilmoille, kauppaan meno on pakollinen ja käyn kerran pari viikossa.

Lenkillä ollessa saattaa alkaa jännittämään vastaantulevat ihmiset ja jos joku naureskelee mun kohdalla niin tulee semmonen outo olo. Varmaan johtuu lapsuusajan asioista ja siitä et on kiusattu.

No olis varmaan hyvä käydä terapeutilla kun eihän tämmönen normaalia ole. Bussilla en oo liikkunu 2v tän mun sairauden takia kun inhoan sitä kolisevaa kopperoa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuota samaa, helpotti kun menin avokonttoriin töihin ja ruokailu ruokalassa, isoon ihmismäärään tottuikin vaikka aluksi oli vaikeaa. Altista itseäsi vähän kerrallaan, kyllä se siitä.

Vierailija
2/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sulle ainakaan naura!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapsuusajan asiat vaikuttaa vahvasti

Vierailija
4/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kohtelu altistaa mielen masennukselle

Vierailija
5/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä mikä siihen auttaa.. Joillakin auttaa terapia ja toisilla ei mikään.

Vierailija
6/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosumua, rautalisä auttaa, jos siitä puutetta.

Vierailija
7/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee välillä myös sellainen olo, kuin katsoisin itseäni ulkopuolelta. Samalla tunnen kehoni, erityisesti käteni, jotenkin "vahvasti", ne ovat ikään kuin raskaat ja kokoaan suuremmat. Samalla hetkellä ajallekin tapahtuu jotain erikoista, se ikään kuin hidastuu. Ymmärtääköhän kukaan, mitä haen takaa? Toisaalta, en usko kenelläkään olevan samaa.

Vierailija
8/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsesta asti ollu tuollaisia ”kohtauksia” ja olen pitänyt niitä ihan normaaleina. Samoin ku sellasta ”miks minä olen minä” -oloa. Sitä tuntemusta on tosi vaikee selittää, mut välillä tulee sellasia ”miksi olen tässä tilanteessa” tai ”mitä jos mun pitäisikin olla jossain toisessa ruumiissa”. Näitäki mulla on ollu lapsesta asti ja olen pitäny niitä ihan normaaleina

Vierailija
9/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee välillä myös sellainen olo, kuin katsoisin itseäni ulkopuolelta. Samalla tunnen kehoni, erityisesti käteni, jotenkin "vahvasti", ne ovat ikään kuin raskaat ja kokoaan suuremmat. Samalla hetkellä ajallekin tapahtuu jotain erikoista, se ikään kuin hidastuu. Ymmärtääköhän kukaan, mitä haen takaa? Toisaalta, en usko kenelläkään olevan samaa.

Mulla on tätä samaa

T:seuraava

Vierailija
10/10 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein väsyneenä ja univelkaisena tulee joskus noita. Periaatteessa siis meinaa nukahtaa sekunnin ajan. Ja sitten havahtuu siihen missä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi