Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SPR teetättää palkkatyötä ilmaiseksi

Vierailija
13.12.2020 |

Saako SPR jonkin korvauksen noista vapaaehtoisista koronajäljittäjistä? Hyvin kyseenalaista toimintaa. Suomessa on kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka istuisivat mielellään rahaa vastaan toimistotuolilla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama homma veribisneksessä, SPR käärii hommasta isot massit. Ei kilpailua, täysi monopoli.

Vierailija
2/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama homma veribisneksessä, SPR käärii hommasta isot massit. Ei kilpailua, täysi monopoli.

Veripalvelu on voittoa tavoittelematon, eli se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan ihmisen olevan wannabe-koomikko, joka kokouksen puheenjohtajana mutisi "varajeesus", kun oli puhetta piiritoimiston työntekijästä.

Sanoi minulle, ettei luottamushenkilökorvauksia koskaan tarkisteta alaspäin. Minun olisi pitänyt sanoa, että tuo on typerää.

Kysyi että "Kuinkahan paljon se maksoi?", kun oli lehtijuttu sairaankuljetusyrityksestä ja osastolla oli päivystyspalveluautona entinen ambulanssi ja tämä koomikko oli sairaankuljettaja-vahtimestari.

Kuvitellaan toisen ihmisen letkauttavan "...hyvin riiputettua lihaa." Minun olisi pitänyt sanoa, että on käynyt selväksi ettei kukaan pidä sinusta.

Kuvitellaan naisen (tuolloin kolmikymppinen) sanovan kuuluvalla äänellä mieshenkilölle (kuusikymppinen) syyskokousmajoituksiin liittyen että hän voi kyllä asua samassa mökissä.

Kuvitellaan sanovan spontaanisti "kuka ajaa takaisin" (humalatilan takia), kun kokouksessa kaavailtiin illanviettoa.

Kuvitellaan kuulijan sanovan turhautuneena "hieno ihminen", kun tämä ihminen puheli henkilöstä joka ei ollut paikalla. Minun olisi pitänyt huutaa MENE POIS.

Kuvitellaan ihmisen nauttivan improvisoidun raivokohtauksen esittämisestä ensiapuharjoituksessa. Kuvitellaan ihmisen saavan raivokohtauksen kuultuaan, että ryhmän jäsen oli jättänyt palautetta piiritasolle. Kuvitellaan lisäksi vihjaavan vahingonkorvauksen vaatimisesta (amerikkalaiseen tyyliin). 

Vierailija
4/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:ssä jos olet niin kannattaa pyrkiä sielä vakitöihin

Vakkarit saa sielä 2000 ... 4000 eur/kk ihan perustasollakin

Köyhimpiä ovat työttömät jotka palkataan kontille 9 euron orjiksi, mutta heti jos pääsee siitä askeleen ylöspäin niin rahaa tuleee huomattavasti enemmän

Kyse on siis vain pelisilmästä, osaatko pelata itsesi hierarkiassa tarpeeksi ylös

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi