Onko uimahallissa pakko sheivata ??
Ällöä, kun taas kerran olin suihkussa uimahallissa ja viereisessä suihkussa keski-ikäinen nainen ajeli karvojaan, yöks :/ Jalkovälistään, jaloistaan... Raspilla sitten vielä viimeisteli jalat. Ei kyllä järki päätä pakota !
Kommentit (16)
On, siellä on nykyään sellaiset alapäänajelutarkkailijat jotka vahtivat että kaikki ajelevat pillustaan karvat. Jos ei tee näin, heitetään ulos uimahallista :(
Olin sitten juuri tänään unohtanu ottaa läpsykkäät mukaan, jotka yleensä aina on jalassa uimahallissa... Tiedä mitä muuta siellä pesuhuoneen lattioilla onkaan kuin karvoja :/ Ihan fiksun näköinen ja oloinen nainen, en voi ymmärtää ! Olis pitäny saada sanottua asiasta, mutta eipä tullut ihmetykseltäni sanottua.
Joo-o, provo tai ei, miettikääpä miksi en ikinä käy uimahalleissa!!
Meidän hallin pukkarissa on iso kyltti jossa sheivaus, hiusten värjäys jne kielletään. Eipä sillä että se moukimpia estäis.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:06"]
Meidän hallin pukkarissa on iso kyltti jossa sheivaus, hiusten värjäys jne kielletään. Eipä sillä että se moukimpia estäis.
[/quote]
Niin on kyltit tässäkin uimahallissa, jossa käyn. Isoilla kirjaimilla lukee ja kyltit ovat sekä puku- että pesuhuoneiden seinällä.
-Ap-
Ei oo pakko, saa olla karvasenakin :) Mutta mun puolesta ajelkoot. Ne kyltit ovat siellä luultavasti sitä varten, ettei kukaan valtaisi suihkua liian pitkäksi aikaa, mutta tilannetajua saa käyttää. Jos ei ole jonoja, niin siinähän ajelee.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:33"]
Ei oo pakko, saa olla karvasenakin :) Mutta mun puolesta ajelkoot. Ne kyltit ovat siellä luultavasti sitä varten, ettei kukaan valtaisi suihkua liian pitkäksi aikaa, mutta tilannetajua saa käyttää. Jos ei ole jonoja, niin siinähän ajelee.
[/quote]
Mielummin sitten karvaisena ja ajelee ne kotonaan eikä uimahallissa, yök !
No olispa se näky kun joka suihkun alla olisi nainen sheivaamassa :D Karvoja viemärit täynnä...
[/quote]
Taidat olla yksi noista sheivaajista ?
Niimpä, hyi tosi ällöttävää. Kerran uimahallissa näin naisen joka sheivaili siellä :/ järkytykseni oli valtava. Lisäksi naisella oli kaksi pientä lasta mukana (olivat kolmistaan) ja nämä lapset pomppivat,huutelivat,hyppelivät ja juoksivat siellä suihkutilassa ympäriinsä kaikkialle ja osuivat muihinkin (onneksi eivät liukastuneet!) ja huusivat silloin tällöin "äääitiii mennäänkö joooo" ja se sheivaava nainen jolla kesti ja kesti kun levitteli ekana kaikkialle sitä sheivausvaahtoa ja sitten huolellisesti useaan otteeseen sheivasi kaikkialta huuteli takaisin "joojoo kohta" monta kertaa :/ ei sanonut mitään riehuville lapsille, esim älkää juosko tai jotain. Lapset olivat arvioltani 2 ja 4v.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 18:44"]
[/quote]
Taidat olla yksi noista sheivaajista ?
[/quote]
Ehei, kertaakaan en ole hallissa sheivannut. Yleensä olen täydessä karvassani, katselkaa ja kauhistelkaa! :D
onhan tämä provo, onhan?