Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muusikoille kysymys, tekisittekö tällaisen keikan?

Vierailija
13.12.2020 |

Haluaisin palkata ammattilaulajan esittämään pari kolme joululaulua vanhempieni ikkunan alle jouluaattona. Se olisi lahjani heille, koska eivät mitään materiaa tarvitse, mutta musiikkia rakastavat. Äitini on taistellut syöpää vastaan ja varsinkin koronavuosi on ollut hänelle raskas, koska ei ole päässyt käymään missään.

Onko ideassani järkeä ja mistä lähtisin kysymään? Asumme kaikki Helsingissä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. En koskaan esiintyisi sellaiselle, joka ei itse ole esitystä tilannut. Tuollainen olisi todella vaivaannuttavaa ja kiusallista.

En tosin ole laulaja vaan lyömäsoittaja, mutta sillä tuskin on väliä.

Vierailija
2/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. En koskaan esiintyisi sellaiselle, joka ei itse ole esitystä tilannut. Tuollainen olisi todella vaivaannuttavaa ja kiusallista.

Eli esim pikkujoulutkin olisi sitten poissuljettu, jos työntekijät eivät ole sinua tilanneet vaan firman johto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus. En ole muusikko, mutta uskoisin, että nyt kun koronakin on vaikuttanut keikkailuun olisi monelle tervetullutta lisätuloakin. Ainakin hakusanoilla laulaja yksityistilaisuuteen näkyy löytyvän tarjontaa.

Toivottavasti saat järjestettyä vanhemmillesi mieluisen joulumuiston. Mukavaa joulun odotusta!

Vierailija
4/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus. En ole muusikko, mutta uskoisin, että nyt kun koronakin on vaikuttanut keikkailuun olisi monelle tervetullutta lisätuloakin. Ainakin hakusanoilla laulaja yksityistilaisuuteen näkyy löytyvän tarjontaa.

Toivottavasti saat järjestettyä vanhemmillesi mieluisen joulumuiston. Mukavaa joulun odotusta!

Kiitos vinkistä, ja ehkä sitten uskallan toteuttaa tämän. Hyvää joulun odotusta myös sinne! Ap

Vierailija
5/5 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli esim pikkujoulutkin olisi sitten poissuljettu, jos työntekijät eivät ole sinua tilanneet vaan firman johto?

Eihän noista pikkujoulukeikoista oikein kukaan pidä, mutta pakkohan se on työtä tehdä leipänsä eteen. Itse en onneksi ole joutunut sellaisia soittamaan.