Milloin uusi kumppani saa muuttaa kanssasi asumaan?
Eronneilta lapsiperheellisiltä kysyisin että milloin annatte uuden kumppanin muuttaa kanssanne asumaan?
Kommentit (6)
Sitten kun lapset muuttaa pois kotoa opiskelemaan. Ei mitään hiton uusperheitä.
Sitten, kun lapset sitä toivoisivat, ja minun ja kumppanin suhde olisi sellainen, että todella kumpikin haluamme olla yhdessä loppu elämämme. Ikinä en voisi edes seurustella minkään "vähän sinnepäin" kumppanin kanssa.
ei muxuja ole, mutta sitte voipi muuttaa ku on lupautunut aina maxamaan kaljat tupakat ja taxit
mielellään vuorankin
👹
Minulla on lapsia kahden miehen kanssa ja en voisi kuvitellakaan asuvani muiden kuin jomman kumman lasteni isän kanssa. Lapset ovat olleet ihan toivottuja ja suunniteltuja meidän kaikkien vanhempien suunnalta vaikkei parisuhteista ainakaan vielä vakinaisia ole tullutkaan. Ikä alkoi jo tulla vastaan ja jompi kumpi näistä potentiaalisista mieheketaleista meinasi jäädä lapsettomaksi joten tein yhden molempien kanssa. Ei siis ole minkäänlaisesta samansukupuolisten sopimusvanhemmuudesta eikä tukien kalastelusta kysymys vaan ihan heteroita, toisistamme pitäviä ystäviä, entisiä seurustelukumppaneita, työtä tekeviä, normaalituloisia, omistusasujia, sopimusvanhempia ollaan kaikki. Toisella isällä nyt lupaava suhde yh-äidin kanssa joten voi olla että päädytään tuon toisen kanssa yhteiselämään. Lapset asuvat tällä hetkellä minulla ja tapaavat isiään. Jossain vaiheessa vaihdetaan joksikin aikaa toisin päin.
Ai että oikein saa :D