Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas pettäjät, miten

Vierailija
04.05.2014 |

voitte edes katsoa itseänne peilistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, oikein helposti.

Vierailija
2/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun ei se yhteiskunta pyöri sillä tavalla, että me kaikki istuttais pyhävaatteissa miestemme vieressä ihan koko ajan. Pusi pusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sain tietää että kaverini(mies) pitkäaikainen naisystävä on pettänyt miestään yli vuoden ajan kunnes jäi kiinni. En vain voi käsittää mitä tyydytystä ihminen saa toisen ihmisen satuttamisesta

-Ap

Vierailija
4/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:28"]

Juuri sain tietää että kaverini(mies) pitkäaikainen naisystävä on pettänyt miestään yli vuoden ajan kunnes jäi kiinni. En vain voi käsittää mitä tyydytystä ihminen saa toisen ihmisen satuttamisesta

-Ap

[/quote]

Sunko kanssa se petti? :)

Vierailija
5/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:28"]Juuri sain tietää että kaverini(mies) pitkäaikainen naisystävä on pettänyt miestään yli vuoden ajan kunnes jäi kiinni. En vain voi käsittää mitä tyydytystä ihminen saa toisen ihmisen satuttamisesta

-Ap

[/quote]

Eihän se ajatteluketju niin mene, että haluanpa nyt pelkästään satuttaa tuota toista. Kyllä siinä luultavimmin on päällimmäisenä se oma himo ja halu, ei sen oman puolison tunteet siinä varmaan paljon sillä hetkellä paina. Tuskin oma syyllisyyskään, sen aika on sitten myöhemmin.

Ohis

Vierailija
6/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2014 klo 16:28"]

-Ap

[/quote]

Mitä silmä ei näe, sitä ei sydän sure.

Vierailija
7/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti. jos mies jonka kanssa harrastan seksiä, ei se ole minun ongelmani. minä en ol evastuussa miehen tekemisistä. kun itse olen ollut parisuhteessa ja pettänyt poikaystävääni, on peiliin katsominen ollut vaikeampaa, mutta suhteen siihen päätyttyä on peilistä taas katsonut ihan perus hyvillä mielin oleva nainen.

Vierailija
8/8 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pettäjät pitää viedä heti ladon taakse ja ampua. Kuolema pettäjille. Omallekin miehelle sanonut, että jos pettää, ei kannata kertoa tai edes tulla kotiin. Astaloisin saman tien.