Jouluksi mummolaan
Onko ihan Ok lähteä pääkaupunkiseudulta muualle Suomeen mummolaan jouluksi?Sukulaiset ovat aikeissa käydä koronatestissä ja olla karanteenissa ennen matkustamista mummolaan.
Kommentit (8)
Lääkäri hämmästelee: Ymmärretäänkö, että ihmisiä kuolee?
Kun tehohoito on täynnä, sen tarpeessa olevat kuolevat iästä riippumatta, tutkijatohtori painottaa.
− Ymmärtääkö väki mitä tarkoittaa, jos teho on täynnä keskellä pandemiaa? Sitä että sen tarpeessa olevat kuolevat, iästä riippumatta, kirjoittaa sisätauteihin erikoistuva lääkäri, tutkijatohtori Jukka Koskela Twitterissä.
Ei ole oikein.Korona aikaan mummolaan.Muutenkin osin vitsi osin ei.Valmiiseen pöytään syömään mummon eläkerahat.Voi hel..i .Kotona ei misdään mummolassa,mummolle voi lähettää kukkaterveiset,lahjoja.Ei korona tulijaiseksi ja tyhjätili.Niin väärin.Mummo väsyy leuhkaa töitä.Te vaan istutte,nalkutatte joyluruuista.Makaatte..Toki ymmärrän tunnearvon.Itse autoin tein kaikkee mummon kanssa,olusivatpa vielä täällä..ikuinen ikävä.
Saa viettää alle 10 hengen ryhmässä. Välttäkää kuitenkin kaikkea ylimääräistä liikkumista ihmisten ilmoilla ennen joulua. Kirjoitit että on muitakin sukulaisia lähdössä, niin pitäkää tosiaan se max 10 henk. Pääasia ettei mummo ole aivan yksin, ja soittaahan aina voi!
Älkää menkö. Itse olen mummo. En pelkää kuolemaa, mutta ajattelen asian lastenlasteni kannalta. Miltä heistä itsestään tuntuisi, jos he mahdollisesti saisivat tietää tartuttaneensa isovanhempansa koronaan ja aiheuttaneensa jopa kuoleman. Sellaista taakkaa en halua heidän hartioilleen asettaa. Toivottavasti näemme vielä, kun tämä kurjimus on voitettu.
Vierailija kirjoitti:
Älkää menkö. Itse olen mummo. En pelkää kuolemaa, mutta ajattelen asian lastenlasteni kannalta. Miltä heistä itsestään tuntuisi, jos he mahdollisesti saisivat tietää tartuttaneensa isovanhempansa koronaan ja aiheuttaneensa jopa kuoleman. Sellaista taakkaa en halua heidän hartioilleen asettaa. Toivottavasti näemme vielä, kun tämä kurjimus on voitettu.
Tsemppiä, olet ihana mummo ja lastenlastesi erittäin onnekkaita!
Hyvää joulua!
Itse ei olla menossa, mutta mummo ilmoitti, että tää yks sukulaisperhe on tulossa heille joulun viettoon. Mummo ja ukki itse eivät ole niinkään huolissaan koronasta tai sitten he uskovat omaehtoisen karanteeniin poistavan riskin. Itse en oikein katso hyvällä tätä, mutta aikuisia ihmisiä ovat niin....
Hohhoijaa. EI OLE OK. Tiedät tämän itsekin.