Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko tehnyt totaalisen suunnanmuutoksen urallasi? Kerätään kokemuksia

Vierailija
13.12.2020 |

Hyppäsitkö nuoruuden haaveammatista aikuisena aivan toiselle alalle, kouluttauduit uudelleen koska ala ei työllistänyt, tai sairastui ja et voinut enää jatkaa alkuperäisessä työssäsi? Miten alanvaihto sujui?

Kerro kokemuksesi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdoin varastotyöntekijästä sisäremppoja tekemään kun firma meni alta. silloin hatutti, nykyisin olen tyytyväinen. En tarvinnut varsinaista uutta koulutusta.

Vierailija
2/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo tapahtui jo ennen uraa. Yläasteella halusin päästä opiskelemaan fysiikkää yliopistoon, mutta lukio osoitti, ettei pänttääminen ole minua varten. Amiksen kautta päädyin sitten duunariksi. Tiedettä kyllä seuraan paljon vapaa-ajalla. Ehkä jos joskus tämä työ alkaa maistumaan puulta niin harkitsen tuota teiniunelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin projektihommissa mutta en saanut tarpeeksi unta kun piti olla aina töissä. Tein väikkärin ja aloin tutkijaksi.

Vierailija
4/4 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin taiteelliselta alalta vaativaan asiantuntijatyöhön, kummassakin täysi itsenäisyys. Aivot vaativat haastetta ja halusin tuntea maailman muustakin näkökulmasta, mutta myös terveydelliset syyt vaikuttivat. Opiskelin siis uuden ammatin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä