Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että olen liian huono miehelleni

Vierailija
12.12.2020 |

Mieheni:
Japanilainen, 167cm/45kg, 28v, matkustellut paljon, valmistunut yliopistosta, useita entisiä kumppaneita, rikas ja paljon säästöjä, hyvä laittamaan ruokaa, joskus etäinen esim. vastaa hitaasti viesteihin

Minä:
27v(näytän nuoremmalta tosin), 170cm/65kg,en koskaan käynyt ulkomailla, kaikki koulut jääneet kesken, olin neitsyt ennen kuin tavattiin, elän toimeentulotuella, syön vain valmisruokaa, vastaan aina hitaasti viesteihin

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi pitempi mies

Vierailija
2/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asut porvoossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi pitempi mies

Tuo on täydellinen, minä olen liian lihava ja luuseri.

Vierailija
4/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet hobitin kanssa?

Vierailija
5/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet liian hyvä miehellesi, eikä toisinpäin.

Vierailija
6/9 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen surulliseksi aina kun naiset sanovat itseään liian huonoksi tai rumaksi. ;(

Vierailija
7/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet liian hyvä miehellesi, eikä toisinpäin.

Kuinka niin? Minun tasoiseni olisi joku kouluttamaton, mt-ongelmainen 25+neitsyt (se ei kyllä haittaisi mutta kuitenkin) kuntouttavasta työtoiminnasta.

Tunnen jatkuvasti alemmuuden tunnetta, että mieheni haluaa mieluummin elämässä pärjäävän, hoikan naisen, jolla olisi varaa vaikka matkustella yhdessä. Itse tosiaan 27, olen opiskellut kahdessa korkeakoulussa ja molemmat kesken. Nyt syksyn haussa pääsin AMKiin kahden vuoden tauon jälkeen... Yritän saada ADD diagnoosin ja lääkityksen, jotta opinnot etenisivät.

Japanilaiset miehet ovat aina olleet minulle kaukainen fantasia, ihme kun löysin sellaisen Suomesta ja puhuu vielä hyvin englantia 😊 Voisin seurustella myös suomalaisen miehen kanssa, mutta haluan että se olisi joku nörtti/animefani tms. koska pidän niistä ja olen itsekin. Tiedän kyllä ettei kaikki japanilaisetkaan ole sellaisia, mieheni kyllä on.

Pituudella nyt ei ole väliä. Meidän 20kg painoero ahdistaa kyllä, koska minulla on pömppömaha ja löllöreidet, kun toinen on niin hoikka :3 Se saisi kyllä syödä enemmän ja minä laihtua vähäsen.

AP

Vierailija
8/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa sen enempää asioihin, mutta kiinnostaisi tietää japanilaisesta miehestä sen verran että onko seksuaalinen kanssakäyminen japanilaisen miehen kanssa samanlaista kuin länsimaisen miehen kanssa? Minulla on sellainen stereotypia kuva japanilaisista miehistä että heidän suuri fantasiansa on alistaa naista nimen omaan seksin saralla. Lisäksi kaiken maailman seksuaaliset perversiot ovat japanilaisille miehille tärkeitä asioita. Olenko väärässä? Kysyn kun en tiedä. Ja sitten lopuksi onko japanilaisella miehellä pienempi penis mitä länsimaisella? Tosin kirjoitit aloituksessa että olit neitsyt kun tapasitte joten sinulla ei taida olla vertailukohtaa länsimaiseen mieheen.

Vierailija
9/9 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa perus japanilaiselle miehelle. Jos nyt niin hirveästi haittaa niin laihduta 5kg. Ei sinun mitään tarvitse osatakaan eikä tehdä muuta kuin olla nätti ja hymyillä sekä osata keskustella. Jos se riitää elämässä sinulle niin mikäs siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi