Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin koiralla enemmän tykkäyksiä kuin vauvallani :(

Vierailija
03.05.2014 |

Jotkut ovat tuomittuja epäsuosioon pienestä asti :(

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäs tykätä jonkun randomin vauvasta?

Vierailija
2/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 08:25"]

Ei mua juuri vauvat kiinnosta (omatkin paljon parempaa seuraa nyt kouluiässä) . Koiranpennut ovat söpöjä.

[/quote] oma vauva oli suloisinta mitä tiedän silloin kun oli. asetan aina lapset ykkössijalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:40"]Tästä ketjusta tuli taas mieleen, miten puistattavia koiraihmiset ovat. Siis mulla on itsellänikin koira, josta tykkään kuin hullu puurosta, ja olen muutenkin todella eläinrakas, mutta koiraihmiset ovat fanaattisuudessaan ihan oma lajinsa.

[/quote]

Minä olen "koiraihminen" ja minusta koiranpennut ovat suloisempia kuin jonkun puolitutun vauva. Mikä tässä on niin kamalaa ja fanaattista?

Vierailija
4/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi-aiheiset päivitykset on maailman tylsimpiä ikinä! Yleensä niissä kuvissa ei edes ole mitään ihmeellistä. Huonoja kuvia ja tylsiä statuksia: Jepen futisharkoissa, Japen jääkiekkoharkoissa, Japan luisteluharoissa.

Mielenkiintoistaaaaaa....not!

Vierailija
5/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koiraa, mutta koiranpentu on niin ihana ja vauvat ei sitä ole. Moni tykkää vaan omista lapsistaan. Eläimet on niin paljon helpompia kuin lapset.

Vierailija
6/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sillä sun kaverilla on vaikka 2000 kaveria ja sulla 150, niin aika nopeasti se koira saa enemmän tykkäyksiä... Tai jos postaat liian usein kuvia vauvasta - silloin ei kukaan jaksa enää tykätä.

Vierailija
7/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-forumilla haukutaan vauvoja :D

Vierailija
8/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 09:44"]Miks pitäs tykätä jonkun randomin vauvasta?

[/quote]

Miks pitäis tykätä jonkun randomin koirasta? Ai sulla on randomeita fb-kavereina?

Vierailija
9/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2014 klo 10:17"]

Lapsi-aiheiset päivitykset on maailman tylsimpiä ikinä! Yleensä niissä kuvissa ei edes ole mitään ihmeellistä. Huonoja kuvia ja tylsiä statuksia: Jepen futisharkoissa, Japen jääkiekkoharkoissa, Japan luisteluharoissa.

Mielenkiintoistaaaaaa....not!

[/quote]

Mä taas en tajua mitä järkeä on postata kuvia niistä elävistä rukkaisista... Meidän Murre istuu, tässä se makaa, tässä se taas istuu ja tässä makaa... Edes ilme ei vaihdu saati ulkonäkö mitenkään muutenkaan.

En ymmärrä miten ketään jaksaa kiinnostaa yksikään koirapäivitys. Yhtä hyvin voisi käydä piirtämässä peukkuja johonkin "koirarodut"-kirjaan.

Vierailija
10/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN ei kiinnosta jotkut hikiset vauvat fb:ssä,joiden kuvia lisätään päivässä 100. kyllä minäkin mielummin koirasta tykkäisin kuin vauvan kuvasta. 

Vierailija
11/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan vauvakuvia, mutta peukutan automaattisesti kakkia koirakuvia. Koirat ovat ihania.

Vierailija
12/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia tykkäämisillä on mitään merkitystä? Postaappa ilmastonmuutoksen aiheuttamasta ekokatastrofista ja katso kuinka moni tykkää ja sitten postaa söpö pentukuva ja katso moniko tykkää. Kumpikohan vaikuttaa useampien elämään nyt ja tulevaisuudessa?

Vierailija
13/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhää, jos elämä on facebook ja tykkäykset. Koiran kuva voi olla naamakirjassa, mutta suojele lastasi.. Mä en halua että musta ja mun perheestä kuvia netistä. Johtuu että tiedän enemmän tosta nettimaailmasta ammatin vuoksi

Vierailija
14/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi vuosi sitten vauva ja tykkäyksiä tai onnitteluita oli jotain 70-80, kavereita FB:ssä noin 150. Nyt otimme koiran ja pennusta tuli paljon tykkäyksiä, jotain 20-30, mutta kauas jäi lapsesta ja saakin jäädä!

Vierailija
15/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat suloisempia kuin vauvat.

Vierailija
16/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ongelmistasi suurin, onneksi olkoon.

Vierailija
17/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on vanhemmissa, jos ei lapsesta tykätä. 

Vierailija
18/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kummankohan kanssa viettäisin kahdestaan tunnin ajan puolen vuoden iässä? Mietitäänpä, koiranpennun. Yksi tykkäys lisää koiralle :)

Vierailija
19/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsella oikeus yksityisyyteen. Heti äiti tyrkyttämässä tykkäyksiä varten. En tykkää

Vierailija
20/32 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua juuri vauvat kiinnosta (omatkin paljon parempaa seuraa nyt kouluiässä) . Koiranpennut ovat söpöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan