Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä väli värinpoistojen välillä, kun siirrytään tummasta vaaleaan?

Vierailija
12.12.2020 |

Riittääkö 24h vai pitääkö odottaa pidempään?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin ihan heti perään pari kertaa, mutta toki varmaan normaalisti kannattaa vähän väliä pitää. Jotkut pitää viikonkin, mutta se välivaiheen oranssikeltainen on kyllä ihan hirveä.. 

Vierailija
2/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tukkaparkaa.

Saat varautua siihen, että muutaman kuukauden sisään joudut leikkaamaan ja sitten taas leikkaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tukkaparkaa.

Saat varautua siihen, että muutaman kuukauden sisään joudut leikkaamaan ja sitten taas leikkaamaan.

Ei välttämättä. Mulla esim. kesti ihan hyvin.

Vierailija
4/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tukkaparkaa.

En joudu mutta kiitos huolenpidosta. Onko sinulla antaa vastausta itse aiheen kysymykseen?

Vierailija
5/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin ihan heti perään pari kertaa, mutta toki varmaan normaalisti kannattaa vähän väliä pitää. Jotkut pitää viikonkin, mutta se välivaiheen oranssikeltainen on kyllä ihan hirveä.. 

Joo välivaihe on sen verran kamalan näköinen, että mielellään hoitais prosessin loppuun asap.

Vierailija
6/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä ap! Nyt rauhallisesti peräännyt värikulholta, asetat siveltimen alas ja hengähdät hetken.

Vierailija
7/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä ap! Nyt rauhallisesti peräännyt värikulholta, asetat siveltimen alas ja hengähdät hetken.

Tämä on ainoa tietämäni keino saada vaaleammat hiukset.

Vierailija
8/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan hiusten laadusta. Itse vedin kerran ensin vaaleasta tummaksi ja heti seuraavana päivänä tummasta takaisin ihan blondiksi eikä hiukset kärsineet. Tosin en käyttänyt värinpoistoa, vaan jotain erittäin kirkasta vaaleaa hiusväriä. Tosin pari kertaa olen kertonut tämän netissä ja kukaan ei usko, kun ei pitäis olla mahdollista värjätä tummia hiuksia vaaleiksi ilman värinpoistoa saati että hiukset pysyy vielä entisessä kunnossa. En tiedä millä tavalla mun hiukset on sitten poikkeukselliset, mutta niin vain onnistuin tuossa.

Vierailija
9/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä missä kunnossa hiuksesi ovat. Itse olen pitänyt väliä parikin viikkoa, vaikka se välimallin oranssi ei ole yhtään lempivärini. Huiveilla ja hiuskoristeilla saa ehkä vietyä huomiota pois väristä.

Vierailija
10/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu todella paljon hiusten kunnosta. Olen itse vaalentanut monta kertaa elämäni aikana, sekä kotona että kampaajalla, ja tukka aina pysynyt päässä. Mutta viimeisimmällä kerralla hiukset menivät todella huonoon kuntoon, kävin kampaajalla leikkauttamassa pituutta pois ja muutaman kuukauden päästä vaalennuksen jälkeen katkeili hirveästi hiuksia. Etenin joko liian nopeasti vaalentamisen kanssa, tai aine liian tujua. Joka tapauksessa kaduttaa koko homma. Hiukset meni ihan hirveään kuntoon.

Vierailija
11/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan hiusten laadusta. Itse vedin kerran ensin vaaleasta tummaksi ja heti seuraavana päivänä tummasta takaisin ihan blondiksi eikä hiukset kärsineet. Tosin en käyttänyt värinpoistoa, vaan jotain erittäin kirkasta vaaleaa hiusväriä. Tosin pari kertaa olen kertonut tämän netissä ja kukaan ei usko, kun ei pitäis olla mahdollista värjätä tummia hiuksia vaaleiksi ilman värinpoistoa saati että hiukset pysyy vielä entisessä kunnossa. En tiedä millä tavalla mun hiukset on sitten poikkeukselliset, mutta niin vain onnistuin tuossa.

Luultavasti erehdyit tai tumma väriaine oli joku yhdessä pesussa poispestävä.

Vierailija
12/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä missä kunnossa hiuksesi ovat. Itse olen pitänyt väliä parikin viikkoa, vaikka se välimallin oranssi ei ole yhtään lempivärini. Huiveilla ja hiuskoristeilla saa ehkä vietyä huomiota pois väristä.

Ihan hyvässä kunnossa ja varmasti tätä kestää parisen kertaa vaalentaa ilman katastrofia. Turhamaisuuden ja malttamattomuuden vuoksi toivon nopeita tuloksia kuitenkin niin, että voin hetken odottaa mikäli sillä on merkittävä positiivinen vaikutus.

Vierailija
13/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä odottaisin ainakin pari päivää ja tekisin tehohoitoja hiuksiin. Enkä vaalentaisi uudelleen osioita, jotka ovat jo vaaleita.

Vierailija
14/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Se oli kestoväri. Vaaleakin oli ihan varmasti vain vaalentava, ei värinpoisto ja siitä tuli aivan blondi, ei yhtään keltainen tai oranssi. Tosin mun oma hiusväri on tuhka, joten mulle ei ole tullut ikinä vaaleilla väreillä pissankeltaisia tai oransseja hiuksia muutenkaan. En tiedä vaikuttiko se asiaan.

Vierailija
15/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä tavoite on poistaa ennemmin 1. värinpoistosta jäänyttä punaista pigmenttiä, kuin varsinaisesti vaalentaa.

Vierailija
16/22 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin 30h väliä ja vaalensin hiukset toiseen kertaan. Hiukset olivat lapaluihin ja nyt olkapäihin asti olevaa rastaista venyvää purkkaa. Pilasin hiukseni totaalisesti ja nyt pitää leikata lyhyeksi.

No ei. Hiukset kestivät hyvin ja ovat nyt tosi vaaleat. Annan hiusten levätä muutaman päivän ja taitan sen jälkeen oranssin sävyn hiusvärillä vaaleanruskeaksi. Ap

Vierailija
17/22 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Se oli kestoväri. Vaaleakin oli ihan varmasti vain vaalentava, ei värinpoisto ja siitä tuli aivan blondi, ei yhtään keltainen tai oranssi. Tosin mun oma hiusväri on tuhka, joten mulle ei ole tullut ikinä vaaleilla väreillä pissankeltaisia tai oransseja hiuksia muutenkaan. En tiedä vaikuttiko se asiaan.

Värinpoisto, tai ne tuotteet joita värinpoistona marketeissa myydään, ovat kylläkin toimintaperiaatteeltaan vaalennuksia eli samanlaisia kuin vaalentavat kestovärit.

Erikseen löytyy sitten niitä väripigmenttejä poistavia varsinaisia värinpoistajia mutta vaalentavat värinpoistotuotteet ovat huomattavasti yleisempiä.

Ap, kiva kuulla että vaalennusoperaatio onnistui. Millaista sävyä olet ajatellut sävyn tasaamiseen?

Vierailija
18/22 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden tuopin väli.

Ensin otetaan pari tuoppia ja jutellaan vaalean kanssa sitten siirrytään tummaan.

Yksinkertaista.

Vierailija
19/22 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tumma hiusväri ei syystä tai toisesta pysynyt hiuksissa. Et joko emulgoinut tai hius oli ”auki” ja päästi värin valumaan pois. Tänä olisi mahdollisesti tapahtunut ihan tavallisella shampoopesullakin.

Siksi näissä hommissa pitää pitää väliä, että hius ehtii sulkeutua.

Vierailija
20/22 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kiva kuulla että vaalennusoperaatio onnistui. Millaista sävyä olet ajatellut sävyn tasaamiseen?

Kiitoksia. Joku tuhkainen vaalean ruskea

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi