Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
miks noilla transnaisilla on aina kaksiosainen nimi?
12.12.2020 |
Anukatariina, Marja-Sisko Aaltonen jne. aika jännä ilmiö :)
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta tiedän muitakin transnaisia,ja kaikilla on kaksiosainen nimi. Nuo muut ei vaan ole julkisuuden henkilöitä, joten en viitsi tänne kirjoittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tunsin erään aika karskin transun, jota kaikki pelkäsivät. Hänen lempinimensä oli Nyrkki-Kyllikki.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Tunsin erään aika karskin transun, jota kaikki pelkäsivät. Hänen lempinimensä oli Nyrkki-Kyllikki.
Minäkin tunsin hänet. Ei kaunis ollut mutta paremman puutteessa antoi mutisematta.
M
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luettelit nyt kaksi nimeä. Melkoinen yleistys.