Lukuvinkkejä? Olen viime ajat uppoutunut Diana Gabaldonin Matkantekijä-sarjaan...
Se on just sitä suloisen jännittävää eskapismia, jota olen tarvinnut tähän painostavaan korona-aikaan. Kohta sarja loppuu. Onkos vinkkejä jostain vastaavasta? Joku ihanan koukuttava ja pitkä sarja olisi toiveissa.
Kommentit (13)
No ei siellä kalassa voi koko aikaa olla.
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä kalassa voi koko aikaa olla.
Sitten voi rillata kalaa.
Sincc
Mitä siellä loppupään kirjoissa tapahtuu? En ole lukenut sitä Sydänverta ollenkaan, taisi lukeminen jäädä jonnekin Luiden kaikuun muistaakseni. Joku Mehiläisjuttu on tulossa englanniksi ihan lähiaikoina kai.
No siellähän on vauhdikkaita juonenkäänteitä kolmessa eri ajassa, muun muassa Yhdysvaltain itsenäistymissodan ajassa. Mulla on viimeinen kirja kesken. On pitkästä aikaa ollut ihana uppoutua oikein ahmimaan pitkää fantasiasarjaa. Haluisin löytää uuden vastaavan heti perään, mutta mikä olisi hyvä?
AP
Finlandia palkittu Margarita on hyvä! Lähtee aika verkkaisesti käyntiin, mutta juonenkäänteitä tuleekin yllättäen.
Utrion tiiliskivet, esim Yksisarvinen, Tuulihaukka, Vaskilintu.
Vierailija kirjoitti:
No siellähän on vauhdikkaita juonenkäänteitä kolmessa eri ajassa, muun muassa Yhdysvaltain itsenäistymissodan ajassa. Mulla on viimeinen kirja kesken. On pitkästä aikaa ollut ihana uppoutua oikein ahmimaan pitkää fantasiasarjaa. Haluisin löytää uuden vastaavan heti perään, mutta mikä olisi hyvä?
AP
Robin Hobbin Näkijän Taru-sarja
Lucinda Rileyn Seitsemän sisarta sarja. Riittää luettavaa vähäksi aikaa ja on mielenkiintoinen ja vetävä juoni.
Seitsemän sisarta -sarjan kirjat näkyy meidän kirjastossa olevan aika lailla varattuja, eli taitaa olla suosittu sarja.
Onkos muita ehdotuksia?
AP
Mikset sinäkin voisi lähteä kalaan ?
Sincc