Miten miehesi käyttäytyy, kun olet sairaana?
Jos olet esim. Kuumeessa tai vatsataudissa?
Elääkö arkeaan normaalisti, huomioiko jotenkin erityisesti, hoivaako, auttaako?
Tulin tänään iloiseksi kun mies toi minulle lääkettä ja kokkasi ruokaa, kun olen itse voimattomana sängynpohjalla. :-)
Miten teillä?
Kommentit (15)
Hellii ja tuo herkkuja. On ihana. Huolehtii.
Mieheni antaa minun sairastaa rauhassa sängyn pohjalla. Hän hoitaa koko huushollin, lapset ja lemmikit, siivoaa, pesee pyykit ja tekee ruokaa. Huolehtii minustakin aivan ihanasti.
Hoivaa ja passaa minua. Pitää kämpän kunnossa, laittaa ruuat, hoitaa muksun iltatoimet.
Tuo lääkettä ja laittaa ruokaa mulle ja lapsille. Nukuttaa lapset.
kirjoittaa reseptin ja hakee lääkkeet apteekista
Valittaa mun kanssa samaan tahtiin vaivojaan. Kun minä olen kipeä, jostain kumman syystä hänelle ilmestyy kaiken maailman kolotuksia samaan aikaan. :))
Vaatii minulta samat ruuanlaitto- ja siivouspalvelut ja lapsen hoidon kuin tavallisestikin. Tarkkailee hysteerisesti kehoaan, ettei vaan vähän jo kurkku punoita. Mittailee omaa kuumettaan (jota ei terveellä miehellä ole) ja kauhistelee suureen ääneen, miten keljua on jos hän sairastuisi. Että sellainen mies minulla. :-(
Meillä samoin kuin nelosella :) Vastapainoksi toki minä myös teen samat jos mies on kipeä.
Hän tekee pitkää päivää 9-14h päivässä.minä siivoan ja laitan ruuan, hän tuo lääkettä jos apteekki on vielä auki kun hän palaa kotiin. Hellii ja pitää lähellä, kysyy kuinka voi ja tuo jotain hyvää kaupasta, esim jäätelöä
Itse asiassa en tiedä. Olen hyvin harvoin pientä flunssaa enempää sairaana ja saan kyllä silloin olla rauhassa, mies pysyttelee kaukana.
Kysyy mikä on tilanne ja pysyy poissa häiriköimästä.