Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 6v miettii; oma elämäntyyli- ja filosofia

12.12.2020 |

Tykkään harrastella kaikenlaista, mutta monesti itse harrastus ja oppiminen on uuvuttavaa eikä johdonmukaisen nautinnollista paikan päällä ja vaihdan harrastuksia paljon. Ennen koin tarvetta perustella tätä jotenkin itselleni, mutta sitten ymmärsin tällä olevan tarkoituksen; minun ei tarvitse olla maailmanmestari tai edes hyvä lajissa X, voidakseni jakaa sen kokemuksen toisen kanssa ja saadakseni yhteyden toiseen ihmiseen, joka harkitsee sitä harrastusta, opintoja, työtä tai muuta kokemusta, vaan ihan riittävä panostus on pienikin muutamien tuntien panostus maailmassa, jossa on miljoona eri viehätystä ja asiaa.

Jos minun olisi siis pakko valita joku taito, mikä eniten kiinnostaa, niin se olisi sosiaalinen neuvokkuus ja monikielisyys, joka ei tarkoita kirjaimellisia puhuttuja ja kirjoitettuja kieliä, vaan tuota yllä olevassa kappaleessa mainittua yhteyttä eri ihmisiin riippumatta siitä mitä kieltä käytetään.

Olen myös keksinyt sellaisia töitä, joissa voi toimia koko persoonalla ja jakaa tilanteen mukaan juuri sitä tietoa ja kokemusta, mikä on milloinkin asiakkaalle kiinnostavaa ja tärkeää.

Onko samalla tavalla ajattelevia naisia olemassa ja mitä odotatte puolisolta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi