Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö polttamaan tupakkaa hallitusti

Vierailija
12.12.2020 |

Niin että polttaa vaan silloin tällöin vitutukseen muutaman viikossa. Vai jääkö koukkuun?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan niitä sopivia hetkiä tulee aika usein, että nyt ja nyt. Ja menee aski parissa päivässä.

Vierailija
2/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn pariin päivässä. Ei se vaadi paljoa, tarkoitus lopettaa kokonaan, mutta kivahan se on olla jemmassa muutama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole jäänyt, tosin poltan askin pari vuodessa, en ollenkaan viikottain ja pystyisin mainiosti olemaan kokonaan ilman.

Vierailija
4/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan niitä sopivia hetkiä tulee aika usein, että nyt ja nyt. Ja menee aski parissa päivässä.

Niin tota just pelkään. Sukulaisen puolesta kysyn, väittää että on hallinnassa ja ettei tuosta määrästä ole haittaa.

Vierailija
5/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmasti riippuu geeneistä. Jos nikotiiniin jää fyysisesti koukkuun, ei varmasti onnistu. Jos taas ei jää, kuten minä, onnistuu. Mä poltin ikävuodet 13–27, sitten lopetin. Sen jälkeen olen polttanut aina silloin tällöin, kun tupakkaa on tarjolla.

Vierailija
6/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onnistunut satunnaistupakointi, oli yksi työpaikka 4kk jossa tuli vuoron aikana poltettua 3-4 ja kun työt loppui loppui polttaminenkin.

En sitten tiedä riippuuko ihmisestä vai polttamisajanjakson pituudesta.

Vierailija
7/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakanpolton hetken mielijohteesta, olin silloin kessutellut kymmenkunta vuotta kun kesken työpäivän sain päähänpiston ja annoin kessuvehkeet duunikaverille.

Parisen vuotta meni täysin sauhutta, sitten kaverit baarissa polttivat sikaria ja päätin kokeilla vieläkö osaisin ja hyvinpä tuon vielä osasin. Puolisen vuotta menikin sitten niin, että poltin vain juodessani alkoholia, sitten piti alkaa juoda alkoholia joka viikonloppu saadakseni polttaa tupakkaa. Sitten jäikin molemmat päälle, lopulta meni kaksi askia tupakkaa joka päivä ja pullo viskiä lähes joka päivä.

Nykyään olen onneksi täysin raitis.

Vierailija
8/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillisen pahasti nikotiinin koukuttuneen savukkeiden polton väli näyttää olevan 40..45 minuuttia

eli käytännössä kokolailla jatkuva riesa

😕

Vierailija
9/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. Joko kokonaan ilman tai sitten pakonomaista tupakointia tai sen ajattelua hetkinä,jolloin ei polta.

Vierailija
10/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy varmaan. Muistaakseni joku aika sitten oli joku tutkimus, että jopa 1 savukkeesta kuukaudessa on terveyshaittoja.

Vierailija
11/11 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltan töissä viikossa ehkä 8 pikkusikaria. Vikkonloppuna ja kotona en polta. Ei ole muodostunit ongelmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi