Rukoilin edesmenneeltä mummoltani merkkiä vauvani selviämisestä ja lintu lensi..
ikkunalaudalle!! Mutta ei mikä tahansa lintu, vaan varis :(
Olen siis raskaana ja käynyt ultrassa monesti koska vauvan kasvu laahaa jäljessä, viikkoja on siis vasta 13 (on siis aina mitattaessa vähän pienempi kuin pitäisi). Rukoilin eilen edesmenneeltä mummoltani jotain merkkiä siitä että vauvani selviää. Noin 30 sekuntia tämän rukouksen jälkeen huomasin pitsiverhon läpi (makasin siis sängylläni) kun varis lensi ikkunalaudalle ja tiiraili sisälle. Ensin olin ihan onnessani, mutta sitten tajusin että se oli varis ja eikö varis ole vähän niinkuin pahanilmanlintu?
Mummoni oli uskovainen, minä en niinkään mutta monesti juttelen mummolleni, kyselen miten hänellä menee ja kerron jotain mitä on tapahtunut esim. hänen lapsenlapsenlapselleen. Olen myös pyytänyt häntä pitämään huolta jo yhdestä keskenmenneestä vauvastani.
Voi huoh, ensi viikolla taas yksi ultra.
Kommentit (8)
Äh... Varis on viisas lintu. Ehkä sanoma on siinä. Älä ajattele noin kaavamaisesti, hei. Siis henk. koht minä PIDÄN variksista, eivät ne ole mitään pahan ilman lintuja.
Se oli vain varis. Ei mikään ennustus, jonka mummovainaa lähetti. Pelkkä utelias varis.
Ei mullakaan mitään variksia vastaan oo :) Ikkunalaudalle en vaan oo ikinä varista nähnyt tulevan, talitiaisia silloin tällöin :)
Tuli vaan mieleen mustien leskien mainos missä varis vaakkuu... huih... kylmäs ihan ku tuli mieleen tuo hetki kun tajusin että se oli varis... Varis on viisas lintu mutta tässä pelon keskellä en ainakaan tunne itseäni kamalan viisaaksi. Mutta ultran jälkeen tulen sitten vaikka kertomaan mikä oli variksen sanoma...
Rauha isoäitini muistolle.
ap
Jees, varis on yksi viisaimmista linnuista, ehkä siinä se viesti. Älä ajattele tunteella vaan enemmän järjellä.
Ehkä varis kertoi, että tuo sinulle viisautta selvitä asioista, käy miten käy.
t. 3
Vahvistusharha. Jos ultrasta tuleekin huonoja uutisia, unohdat koko jutun, mutta jos uutiset ovat hyviä, pidät sitä todisteena yliluonnollisesta.
Raskausaikana myös meillä lensi lintu jopa sisälle. En ole taikauskoinen joten en sen kummemmin ajatellut. Tais olla pääskynen. Kaikki meni hyvin ellei pidä sektiota pahana mikä mulle tehtiin. En pitänyt pahana koska kaikki meni hyvin jopa toivoin että pääsisin sektioon. Sitähän ei tehdä mukavuussyistä, kallista lystiä.
Jaa vai niin.. Että ei kumminkaan jotka ollu? Oliko vielä musta,, oot vajaa jos keksit tuon ...tiedät ilman kysymättä mitä Se tarkoittaa..