Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen halunnut reilut puolvuotta naista

Vierailija
01.05.2014 |

sellasta jota ei pysty saamaan. Olisko mulla syytä varata aikaa psykologille? Kaikkeni olen tehnyt että tämä ei jatkuisi. Koen että nainen on tarkoitettu jakamaan loppuelämä mun kanssa. Olen hyvännäköinen, mukava, asiat kunnossa. Paitsi tämä asia tekee epätoivoiseksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua... Kyllä tunteet laantuvat. Etsi itsellesi nainen jonka voit saada...

Vierailija
2/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat sen siksi kun se on sinulle tavoittamaton. Etsi toinen nainen niin tuo unohtuu kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos nainen ei koe että on tarkoitettu sulle niin ei häntä sitten ole tarkoitettu sulle.

Vierailija
4/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on yksipuolista niin puolen vuoden kuluttua ajattelet jo olleesi aika tyhmä. Eli anna ajan kulua.

Vierailija
5/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:17"]

Jos se on yksipuolista niin puolen vuoden kuluttua ajattelet jo olleesi aika tyhmä. Eli anna ajan kulua.

[/quote]

Komppaan tätä. Voi viedä kaksikin vuotta, mutta typeräksi tunnet itsesi lopulta. Yksipuoliseen tunteeseen ei pidä jumittaa.

t. mies yksipuolisessa avioliitossa (kyllä, tunnen itseni typeräksi)

Vierailija
6/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 23:17"]

[/quote]

Komppaan tätä. Voi viedä kaksikin vuotta, mutta typeräksi tunnet itsesi lopulta. Yksipuoliseen tunteeseen ei pidä jumittaa.

t. mies yksipuolisessa avioliitossa (kyllä, tunnen itseni typeräksi)

[/quote]30 vuotta on menny jo, joten kuvitelma siitä että aika hoitaa on aika moista roskaa.

Vierailija
7/9 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laiminlyö oikeaa elämääsi. Hanki siihen joku suhde ja katso jos se kestää.

Vierailija
8/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Olen biseksuaali heteroavioliitossa ja haluan naista, ja olen pulassa, koska kaikki päällisin puolin hyvin mutta kaipaus polttaa minua ja saa ajatukseni sekaisin. Janoan naista ja naissuhdetta. Mieheni on ihana ja seksi ok, mutta en pääse eroon ajatuksistani

Vierailija
9/9 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan oikeasti yrittänyt tätä naista? Mistä tiedät, että sinulla ei ole mahdollisuutta?

Jos olet yrittänyt oikeasti ja saanut pakit niin ammattiapu voi olla tarpeen jos hän on vuosia sinulle pakkomielle.