Topattu Iina Klikkaa Mua sarjassa
Miksi piti tehdä Iinasta lihava,siksikö että olisi todenmukainen luuseri nettideittaaja ?.Kaikkihan siellä netissä kumppania hakevat ovat lihava,vai eikö ole?
Kommentit (14)
Terapeutti-Minna oli hoikka, samoin kuin ne kiinteistävälittäjät. Ja se sadistilady.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:31"]
Terapeutti-Minna oli hoikka, samoin kuin ne kiinteistävälittäjät. Ja se sadistilady.
[/quote]
Kiinteistövälittäjät. (Mutta ehkä myös kiinteistä välittävät)
Iina on itseasiassa oikeastikkin melko pyöreä. Mahtoko olla topattu??
Hei laittakaapa joku nykykuva Iinasta!
Eikö se ole luonnostaan pieni ja vähän pyylevä?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 15:24"]
Eikö se ole luonnostaan pieni ja vähän pyylevä?
[/quote] Pyylevä? Ehkä meillä on hieman eri mielikuvat siitä, mikä on pyylevä... Mun mielestä esim. BMI 20 ei ole pyylevä.
No olihan se selkeästi topattu. Ja eikös se ollut roolihahmo. Minusta ihan huippuhahmo kyllä. Olihan siellä sitten näitä mallikaunottariakin Mari Perankoskea sun muita jotka vetivät roolinsa sitten niin kuin pitikin.
Toinen kausi kyllä parani loppua kohden. Pian tulee eka kausi uusintana ja kakkonen heti siihen perään.
ihan huippu hahmo :D. Onhan tässä sarjassa ollut jos jonniinlaista nettideittiä. Ja onhan se Ellakin siellä netissä reittejä etsimässä.
ihan huippu hahmo :D. Onhan tässä sarjassa ollut jos jonniinlaista nettideittiä. Ja onhan se Ellakin siellä netissä reittejä etsimässä.
voi vittu mä unohdin ihan kokonaan!
Toivottavasti topattu eikä lihonu
Ja niin saa Annukka vauvan!
ja Eero tykkää Kuitenkin.