Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annan miehen leikkiä tunteillani?

Vierailija
30.04.2014 |

Olen tapaillut muutaman viikon ajan erästä miestä. Jokaisella kerralla olemme päätyneet sänkyyn. Tiedän, ettei hän halua minusta muuta kuin seksiä. Seksi hänen kanssaan on uskomatonta ja olen ehkä vähän ihastunutkin häneen. Tiedän myös sen, että hänellä on toinen nainen yhtäaikaa kuvioissa. Tämä loukkaa minua, mies tietää sen mutta siitä huolimatta hän harrastaa seksiä myös tämän toisen naisen kanssa. En vaan pysty päästämään hänestä irti. Kaipaan häntä koko ajan. Ehdotin tapaamista tämän miehen kanssa tänä iltana, mutta hän ei ollut varma pystyykö hän tapaamaan tänään sillä todennäköisesti hän on töissä. Sain sitten tietää aivan muuta kautta että hänellä on työvuoro tänään, mutta tämä mies ei itse ilmoittanut siitä minulle mitään. Täällä nyt sitten ikävöin häntä yksin kotona ja odotan jonkinlaista yhteydenottoa. Ja yleensä se olen minkä, joka ensimmäisenä laittaa hänelle viestiä. Miehestä ei yleensä oma-aloitteisesti kuulu mitään.

En ymmärrä, miksi hän käyttäytyy minua kohtaan noin ajattelemattomasti. Tekeeköhän hän sitä tälle toisellekin naiselle...?

En oikein ymmärrä itsekään, miksi annoin itseni ihastua tämän kaltaiseen mieheen ja annan hänen kohdella minua näinkin törkeästi. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on vähän vaikea sillä tämä mies asuu melkein naapurissa, joten törmään häneen tahtomattanikin päivittäin.

Suren niin paljon etten unta saa.

Ap

Vierailija
2/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:17"]

Tilanne on vähän vaikea sillä tämä mies asuu melkein naapurissa, joten törmään häneen tahtomattanikin päivittäin.

Suren niin paljon etten unta saa.

Ap

[/quote]

And another one bites the dust....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut. Miehet ovat tuollaisia. Suosittelisin nyt esittämään vaikeasti tavoiteltavaa ja katsomaan herääkö miehen kiinnostus. Roikkumalla et häntä ainakaan saa.

Vierailija
5/14 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

He's just not that into you.

Vierailija
6/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioita itseäsi ja lopeta heti tuollainen suhde.

Vierailija
7/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa kanssasi. Unohda ja etsi parempi.

Vierailija
8/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa kanssasi. Unohda ja etsi parempi.

Vierailija
9/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiusaa itseäsi. Mies on sika!!

Vierailija
10/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttää sinua hväkseen. Olet hänelle ilmainen prostituoitu. Sinulla on niin suuri kaipuu tulla rakastetuksi, että suostut tuohon kaikkeen. Seksi ei kuitenkaan korvaa tuota hyväksikäyttöä. Pakota itsesi olemaan ilman mitään kontakteja tuohon mieheen. Poista hänen numeronsa. Älä soita tai tekstaa. Älä ota yhteyttä, älä vastaa, vaikka mies ottaisi yhteyttä. Täytä kalenterisi seuraaviksi viikoiksi muulla. Sovi tapaamisia kaikkien tuttujesi kanssa tai vaikka naapurin mummon kanssa.

Vierailija
11/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä löytyy ikävä kyllä. Älä suostu moiseen, koeta löytää itsellesi parempi mies.

Vierailija
12/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt mies käyttääkin sinua hyväkseen, kun annat hänen kohdella sinua noin. Vähän itsekunnioitusta.

Vierailija
13/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osaa vastata itse ap:n kysymykseen. Jos se olisi hei noin helppoa, niin kukaan ei ikinä tekisi tällaisia aloituksia.

Vaikeaahan tuohon on vastata, kun en ole itsekään psykologi, mutta löytyisikö se vastaus jotenkin omista tarpeistasi, onko ne olleet täytetyt viime aikoina kuinka hyvin..? Jos siinä on vajetta niin kyllähän sitä ajautuu vaikka minkälaisiin suhteisiin saadakseen edes jotain siitä mitä tarvitsee, oli lieveilmiöt miten pahoja tahansa. (Kunhan ei jonkun tietyn rajan yli pahoja, jonka jokainen taas määrittelee itse elämänkokemuksensa yms. pohjalta.) 

En osaa sanoa eroon pääsemiseksi muuta vinkkiä, kuin että koita tutkiskella itseäsi ja sisintäsi, jotain kenties puuttuu, mitä? 

Vierailija
14/14 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänen käyttää itseäsi ja siten hoidat myös oman tyydytyksesi. Kyllä hän joskus muuttaa mielensä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä