Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisen kirjakaupan palvelu?

Vierailija
11.12.2020 |

Onko teistä kukaan muu huomannut, että ennen niin mainion Suomalaisen kirjakaupan palvelutaso on hieman lässähtänyt? Myymälöissä asiakaspalvelu on ollut hyvää, mutta netistä tilaaminen ihan mahdotonta: tilasin jo toistamiseen heiltä kirjan (jota oli maksun yhteydessä vielä hyvin saatavilla). Odottelin 3 viikkoa ja mitään kirjasta tai lähetyksestä ei kuulunut. Otin sitten heihin yhteyttä, ja totesivat, että kirja onkin vahingossa päässyt loppumaan. Rahat palautetaan parin päivän päästä. Koska kirja oli ollut tarjouksessa, kysyin voisinko tilata sen uudestaan samalla hinnalla. Kuulemma tämä ei käy, vaan pitää tilata alkuperäisellä hinnalla.

Pykälöiden mukaan homma heidän puolelta meni varmasti oikein, mutta mielestäni olisi hyvä pitää suhteet yllä asiakkaisiin niin, että vastaan olisi tultu vaikkapa pienellä alella. Ostin kirjan toisesta kaupasta täyteen hintaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemastasi esimerkistä en osaa sanoa, mutta muuten kyseinen putiikki on ahdistava. Myyjät on koulutettu suorastaan päällekäyviksi tarjoamaan apuaan. Itse olisin mieluiten kirjakaupassa tekemässä satunnaisia löytöjö, omaan tahtiin.

Hyvää ja monipuolista kirjakauppaa ei enää juuri Suomesta löydä sen jälkeen kun Akateeminen pilattiin. Rosebudissa on toki yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme