Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö muiden mieli olla käyttämättä maskia, mutta ei kehtaa?

Vierailija
11.12.2020 |

Tekisi mieli näyttää peukkua kaikille rohkeille 🌸

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen niin asosiaalinen että vähät välitän teidän kriiseistä.

Vierailija
22/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin neuvottelisi, millä hinnalla voisi myydä itsensä... ajattelematta, ettei edes halua myydä itseään! Samalla tavalla hallitus on saanut teidät puhumaan maskien hyödyttömyydestä/hyödyllisyydestä. ettekä yhtään mieti, kuinka relevantti koko aihe on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella oli 2018 talvella saman verran influenssakuolemia ja tehopaikkoja käytössä kuin mitä nyt koronan takia.

Koronakuolemaksi merkataan myös pitkälle levinneeseen syöpään kuolleet, joille pelkän nuha olisi ollut tuhoisa.

Samoin saattohoidossa ihan muusta sairaudesta olevat.

Naurettavaa.

Vierailija
24/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai tinkaisi asunnon hinnasta, vaikka ei haluaisi ostaa koko asuntoa. Aika hullunkurista.

Vierailija
25/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan olla ilman, vaikka olisin ainoa ihminen ilman maskia suuressa Prismassa. Aivan sama, mitä joku ajattelee, saa katsoa, katson vielä tiukemmin takaisin. Samaa linjaa jatkan.

Ei näy maskien käyttö tartuntaluvuissa. Huomenna taas Prismaan iloisesti ilman naamarättiä.

Vierailija
26/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella oli 2018 talvella saman verran influenssakuolemia ja tehopaikkoja käytössä kuin mitä nyt koronan takia.

Koronakuolemaksi merkataan myös pitkälle levinneeseen syöpään kuolleet, joille pelkän nuha olisi ollut tuhoisa.

Samoin saattohoidossa ihan muusta sairaudesta olevat.

Naurettavaa.

Eiköhän niitä ollut enemmän. Kun tässä tekaistussa "kriisitilanteessa" on ihan omat sääntönsä, ja kuolintilastot ovat taatusti vääristeltyjä... ja silti pieniä! THL luovutti (poliisia tarvittiin) tiedon, ettei kuolleisuus ole Suomessa lisääntynyt.

Vierailija
27/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä maskia. Teen etää ja tilaan pääosin foodoralta. Käyn kerran viikossa kaupassa, ja todellakin tarvin ne positiiviset pöpöt. En pelkää koronaa lainkaan enkä usko oireettomaan tartuttamiseen edes. Relatkaa.

Ps. Miksei media julkaise "korona vastaisten" tutkijoiden ja lääketieteen professorien julkaisuja? Miksiköhän. Isoin kusetus pitkään aikaan.

Vierailija
28/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeilin maskia autossa, ja se tuntui kui olisin kirjoittanut otsaani: "OLEN TYHMÄ!"

Kuljen ylpeänä ilman maskia.

Olisin huolissani henkisestä kypsyydestäni, jos maskin käyttö olisi minulle pelkkää teeskentelyä paineessa.

Vierailija
29/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jauhetaan maskeista ja kaupassa käymisestä. Kuinkahan moni saanut sen tartunnan kaupasta.

Enemmän olisin huolissani työpaikoista ja kouluista joissa ollaan pitkiä aikoja lähekkäin/porukoissa.

Vierailija
30/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio käyttää maskia. Suurin osa keskittyy omiin ostoksiinsa kaupassa, ei ole kukaan (vielä) mulkoillut tai tullut huutamaan. Vaikka tulisi en pitäisi, minusta se rikkoo ihmisoikeuksia.

Vierailija
31/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poistuu näillä näppäimillä. Nordinin tänään tulevassa haastattelussa oli syyskuussa pakotettu yleisölle maskit, koska ohjelma tulee joulukuussa.

Vierailija
32/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aiheuttaa sen verran kaikkea kipua itselle mutta tulee olo että muut katsoo pahasti.

Olen ratkaisut pitämällä löysällä niin että sivuilta voi hengittää normaalisti. Esim laittamalla narut ristiin toimii minulla.

Vähän säälittää ne jotka istuu junassa ja bussissa viereeni ja on "tulilinjalla".

Vierailija
33/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa kaikilla muilla paitsi minulla oli tänään maski. Osa ihmisistä kavahti. Teki mieli huutaa kuinka tyhmiä te oikein olette, onko ainoat lähteetkö ovat Yle ja HS 😅

Vierailija
34/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa maskilliset huutelemaan, niin kutsun poliisin paikalle. 

Vierailija
35/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille riittää vaikka olisi sukka naamassa, niin typerää on porukka.

Apteekissa käytän, muuten en todellakaan. Apteekissa muodon vuoksi.

Vierailija
36/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarketissa kaikilla muilla paitsi minulla oli tänään maski. Osa ihmisistä kavahti. Teki mieli huutaa kuinka tyhmiä te oikein olette, onko ainoat lähteetkö ovat Yle ja HS 😅

Pitäisikö kiinnostua kysymään, mitkä ovat sinun ainoat lähteesi? Ei jaksa. Onneksi saa olla viikonlopun kotona, sinunkaltaisiasi harhaisia kohtaamasta.

Vierailija
37/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Ihanaa kun vihdoinkin maskeja saa kaupoista.

Vierailija
38/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihanaa on suuräteissä? 😁

Vierailija
39/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kiinnostua kysymään, mitkä ovat sinun ainoat lähteesi? Ei jaksa. Onneksi saa olla viikonlopun kotona, sinunkaltaisiasi harhaisia kohtaamasta.

Tämä on ehkä hysteerikkojen ydinongelma. Oletetaan, että kriittiset ovat automaattisesti lähteistä piittaamattomia salaliittoteoreetikkoja. Vastustus on niin syvää, että kyseenalaistaminen olisi näille isompi katastrofi kuin korona.

Ovatkohan samoja, joiden mielestä lääkärit ovat aina oikeassa? Joille yhden lääkärin mielipide on riittävä.

Vierailija
40/40 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla käyttämättä, joskus rebellinä painelen ilman kauppakeskuksissa. Mutta pelkään itseni puolesta kun diabetes...Toivon että tämä korona heikkenisi pian tai rokotteet auttaisi että voisi olla ihan normaalisti ilman maskia eikä käsiä tarvitsisi opestä kun ehkä lauantaisin.