Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mun mielestä lapsesta ei tule lihavaa jos ruokavalio on terveellinen?

Vierailija
30.07.2006 |

turha puhua mistään sukurasitteista ym. jos lapset on tukevia. kyllä siihen on syylisiä vanhemmat jotka ei huolehdi lapsen ruokavaliosta ja herkuttelusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi lasten rohkaiseminen/pakottaminen liikkumaan myös

Vierailija
2/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteet lähtee kotoa, niin syömiseen kuin liikkumiseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten voi käydä kuten mun esikoiselle. Lääkitys turvottaa ja lisää ruokahalua ja painoa on pikkasen liikaa huolimatta siitä miten kotona syödään ja päiväkodissakin dieettikokki laittaa ruuat. Kuopus on pajunvitsa ja esikoinenkin oli siihen asti, kun lääkitys aloitettiin.

Vierailija
4/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on kaikille sama, samoin kasvatus (kehoitus liikkumiseen ym.).

Vierailija
5/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen perheitä, joissa syödään terveellisesti ja liikutaan. Toinen lapsi on langanlaiha ja toinen on pönäkkä. Vanhemmista toinen lihava ja toinen hoikka. Se on ne geent.

Vierailija
6/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt varmaan ole mitään järkeä vertailla erilaisia ruumiinrakenteita. Joistain ihmisistä ei tule pajunvitsan näköisiä, vaikka olisivat kuinka keveitä hyvänsä.

Vierailija
7/7 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin nimittäin omasta perheestäni. Minä olen se pallero ja nuoremmat sisarukseni pajunvitsoja :)

Kyse on myös ruumiinrakenteesta, mutta olen ollut (ja olen yhä) myös selkeästi lihava. Sisarukseni eivät ole mitään siroja, mutta eivät niin raskasrakenteisiakaan kuin minä. He ovat aina olleet hoikkia.