Oletko koskaan nähnyt "pissis"-tyyppisiä äitejä leikkipuistossa??
Kommentit (14)
Mietin vain, millä tavalla toimit leikkipuistossa? Miten pukeudut sinne? Räpläiletkö vaan kännykkääsi?
Eli siis millaisia? Hiukset harjattu, meikkiä naamassa ja ehjät vaatteet, niinkö? :D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:25"]Eli siis millaisia? Hiukset harjattu, meikkiä naamassa ja ehjät vaatteet, niinkö? :D
[/quote]
Minihame päällä, piikkarit jalassa? Naama mustassa meikissä?
Mietin vaan uteliaisuuttani. Kun oon tottunut näkemään vaan meikittömiä äitejä arkisemmissa vaatteissaan. Ei muuta.
No en ole kyllä koskaan nähnyt! :D
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:25"]
Mietin vain, millä tavalla toimit leikkipuistossa? Miten pukeudut sinne? Räpläiletkö vaan kännykkääsi?
[/quote]
En räpläile kännykkää vaan leikin lapsen kanssa, annan keinussa vauhtia, teen hiekkakakkuja. kyllä se onnistuu minihame päälläkin :)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:25"]
[/quote]
En räpläile kännykkää vaan leikin lapsen kanssa, annan keinussa vauhtia, teen hiekkakakkuja. kyllä se onnistuu minihame päälläkin :)
[/quote]
Ja isukit tykkää. ;-P
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:25"]
[/quote]
[/quote]
Ja isukit tykkää. ;-P
[/quote]
Pitäähän isukeille tarjota jotain iloa elämään, kun äitylit rämppää av:ta silmät kiiluen..
Kaiken tyyppisiä äitejä siel näkee räpläämässä kännykkää
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:29"]
[/quote]
[/quote]
Ja näyttää muuten tajuttoman dorkalta :D
No mulla on pillifarkut, tennarit, hiukset ponnarilla, isot arskat ja collaritakki :D Ja ikää on jo päälle 30v. Oonko mä pissistyylinen? Niin ja räplään välillä kännykkäänikin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
*sexyltä ;) Lisää niitä, minä tykkään!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:01"]No mulla on pillifarkut, tennarit, hiukset ponnarilla, isot arskat ja collaritakki :D Ja ikää on jo päälle 30v. Oonko mä pissistyylinen? Niin ja räplään välillä kännykkäänikin.
[/quote]
No sua en laskis kyllä pissikseksi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 12:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
*sexyltä ;) Lisää niitä, minä tykkään!
[/quote]
Kiitti :) lupaan ilahduttaa koko kesän tällä lookilla ;)
En mutta olen itse sellainen. Sou?