Mikä viini on kuvassa?
Kommentit (15)
Juu ensimmäinen vastaaja on oikeassa. Hieno pullo kyllä.
Mikäs kuohari on tuossa piknik-postauksessa? Ilmeisesti joku pitkäripaisen halvin, kun etiketti on peitetty huivilla?
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:24"]
J P Chenet Ice edition kuohuviini
aika varma olen
[/quote]
Kiitos! Et sattuis vielä hintaa tietämään? :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:53"]Mikäs kuohari on tuossa piknik-postauksessa? Ilmeisesti joku pitkäripaisen halvin, kun etiketti on peitetty huivilla?
[/quote]
Tai sitte on vaan niin fiksu bloggaaja että tajuaa ettei alkoholijuomia sais olla esillä, nehän on telkkarissakin aina käännetty kamerasta poispäin ne etiketit. Paitsi jos on virallinen sponsori kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:53"]Mikäs kuohari on tuossa piknik-postauksessa? Ilmeisesti joku pitkäripaisen halvin, kun etiketti on peitetty huivilla?
[/quote]
Tai sitte on vaan niin fiksu bloggaaja että tajuaa ettei alkoholijuomia sais olla esillä, nehän on telkkarissakin aina käännetty kamerasta poispäin ne etiketit. Paitsi jos on virallinen sponsori kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:56"]
aika varma olen
[/quote]
Ap
[/quote]
en ole sama, mutta mielenkiinnosta alkon sivuilta tutkailin että 9.24 e, tosin tilausvalikoimaa eli ei ehkä huomiseksi ehdi.
Tilausvalikoman tuote, 9,24€. En tiedä voiko tilata pulloittain vai onko pakko ostaa laatikko (6 pulloa). Alkossa osaavat neuvoa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 23:56"]
aika varma olen
[/quote]
Ap
[/quote]
en ole sama, mutta mielenkiinnosta alkon sivuilta tutkailin että 9.24 e, tosin tilausvalikoimaa eli ei ehkä huomiseksi ehdi.
[/quote]
Onpas täällä kivoja ihmisiä nyt :) Tuliaisiksi olisin vienyt, eli ei ehdi. Olisko ollut kuitenkin vähän liian huokea lahjaviiniksi, joten ei harmita. Mutta nätti olisi ollut valkoisten kukkien kanssa.
Ap
Huhtikuun sushipostauksessa on valkkaripullon etiketti nätisti kameraan päin, eikä ole mainittu kuin yhteistyö Kikkoman-tuotteiden kanssa.
http://divaaniblogit.fi/adalminassecret/2014/04/16/makumatka-aasiaan-kikkomanin-tuotteilla/
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:01"]
Tilausvalikoman tuote, 9,24€. En tiedä voiko tilata pulloittain vai onko pakko ostaa laatikko (6 pulloa). Alkossa osaavat neuvoa.
[/quote]
Voi ostaa pulloittain noita tilausvalikoiman tuotteita, jostain syystä tuolla sivuilla puhutaan pakkauskoon olevan 6 pulloa tms enkä ihan tiedä mitä se tarkoittaa, mutta yhden olen aina halutessani saanut.
Toinen viinipullo voisi olla carrington vintage brut. Hiukan yli kympin.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 00:03"]Onpas täällä kivoja ihmisiä nyt :) Tuliaisiksi olisin vienyt, eli ei ehdi. Olisko ollut kuitenkin vähän liian huokea lahjaviiniksi, joten ei harmita. Mutta nätti olisi ollut valkoisten kukkien kanssa.
Ap
[/quote]
Ostin pari kuukautta sitten Möetin Ice-samppanjaa Alkosta, mutta enää ei sivulla sitä näy. Siinä oli samanlainen musta-valko-kultainen pullo. Höh.
ainakin kun alkon tuotehakuun tuon tuotteen laittoi ja avasi tuotesivun, oli kuvan alla ''tilaa tuote'' siitä kun painoi, meni tuote ostoskoriin ja siitä pystyi valkkaamaan lähimmän alkon mihin haluan pullon toimitettavaksi. ja ainakin hinta oli tuon kympin verran, eli uskon että sieltä ihan vain yksi pullo tulee :p
Näköjään juu. Jotkut tilattavat on pakko ostaa laatikoittain. Esim Valamon liköörit.
aika varma olen