Junausiivouksesta
Hei,
Harkitsen tässä osa-aikaiseksi junasiivoojaksi hakemista. Osaisiko joku vähän kertoa kokemuksistaan ja ehkäpä jopa työn sisällöstä? Kiitos=)
Aiemmin olen siivonnut muun muassa hotellishuoneita.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:28"]Hei,
Harkitsen tässä osa-aikaiseksi junasiivoojaksi hakemista. Osaisiko joku vähän kertoa kokemuksistaan ja ehkäpä jopa työn sisällöstä? Kiitos=)
Aiemmin olen siivonnut muun muassa hotellishuoneita.
[/quote]
Vähän riippuu millasella asemalla työ olosi. Tampereella on 24/7 joku tlissä, mut en osaa sanoa miten he siivoavat. Pienellä päätepysäkillä missä juna "yöpyy" otetaan lattiat roskat vessat, ylläpitosiivousta siis.
Erikseen on sitten paikat missä tehdään vaunuihin vahaukset, penkkien imuroinnit ja kuivapesut ym..
PIenemmän paikkakunnan päätepysäkki. Työaika ilta 19-23 välisenä aikana 2-4 tuntia.
Ok, kiitos infosta=) Kuulostaa ihan ok hommalta.
AP
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 14:50"]PIenemmän paikkakunnan päätepysäkki. Työaika ilta 19-23 välisenä aikana 2-4 tuntia.
Ok, kiitos infosta=) Kuulostaa ihan ok hommalta.
AP
[/quote]
Teen itse myös pienehköllä päätepysäkillä junansiivousta, ja pidän "kovasti" :) työ on leppoisaa, ja työkaverit mukavia. Ikäviä yllätyksiä toki tulee aina joskus, tukkeutuneet vessat, oksennusta, junaan "unohtuneet" matkustajat... ( kyllä, näitäkin on tullut vastaan)
Toivottavasti tulet pitämään työstäsi :)
Kiitos 4!
Juuri tuo tietty leppoisuus olisi ihanaa tai kun ainakin kerrossiivouksessa nuo työajat ovat välillä vähän turhankin tiukkoja.
Ja tukkeutuneet vessat tai oksennukset eivät toki ole mukavia...mutta jo hiukan liiankin tuttuja juttuja, joten niistäkin tulen myös selviämään jarkossakin.
Nyt vain toivotaan,että saan tuon työn.
AP