Tehdään tähän ketjuun paras treeniohjelma Makwan Amirkhanille.
Amirkhanilla on selvästi potentiaalia olla höyhensarjan paras viellä ainakin muutaman vuoden. Makwan voitti jopa Connor McGregorin leikiten.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Huulet vaikuttavat heikoilta. Siispä 4 x 2 tuntia päivässä pussailua minun kanssa, niin kyllä ne siitä vahvistuu. Tämä on valmentajan käsky!
Juuri tälläistä kommenttia hainkin tai osasin odottaa kirjoittaessani. On ehdottoman tärkeää että naiset turussa nyt kuin hänen pitää treenata rankasti niin eivät tee hänelle turhia ylimääräisiä seksuaalisia virikkeitä, turhaa flirttailua ym. Mitä enemmän hän saa keskitettyä energiaa treenaamiseen turhien seksuaalisten vaikutuksien sijaan niin sitä varmempaa hänen seuraavan ottelun voitto on. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huulet vaikuttavat heikoilta. Siispä 4 x 2 tuntia päivässä pussailua minun kanssa, niin kyllä ne siitä vahvistuu. Tämä on valmentajan käsky!
Juuri tälläistä kommenttia hainkin tai osasin odottaa kirjoittaessani. On ehdottoman tärkeää että naiset turussa nyt kuin hänen pitää treenata rankasti niin eivät tee hänelle turhia ylimääräisiä seksuaalisia virikkeitä, turhaa flirttailua ym. Mitä enemmän hän saa keskitettyä energiaa treenaamiseen turhien seksuaalisten vaikutuksien sijaan niin sitä varmempaa hänen seuraavan ottelun voitto on. :)
Pussailu ei kylläkään ole seksuaalista. Enkä edes tiedä kuka se on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussailu ei kylläkään ole seksuaalista. Enkä edes tiedä kuka se on :D
Minun mielestä pussailu on seksikästä.
Vapaaottelijan ei kuulu seksikäs vaan taistelija.
Kyllä irtiotot ovat kumminkin tärkeitä mutta ei niin että jokaisen korttelin kulmassa tai metsän pururata lenkillä on odottamassa vastustaja seksuaalisilla houkutuksilla. Ap