Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten erilainen aamiainen sinulla on verrattuna muun perheen aamiaiseen?

Vierailija
29.04.2014 |

Meillä on aika erilaiset jokaisella.

Tänäkin aamuna itse söin smoothien, mies muroja maidon kanssa ja lapsi hapankorppuja kaakaon kera.

Harva se aamu meillä kaikki syö samaa ruokaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kannullisen kahvia ja poltan 5 tupakkaa, muut syö kaurapuuroa

Vierailija
2/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon vain ison smoothien ja maitokahvin, mies ja lapsi syövät voileipää. Viikonloppuisin teemme miehen kanssa munakasta aika usein ja silloin voin ottaa myös lasillisen tuoremehua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli miehen kanssa sama, tupakat, tee, banaani ja jaettu appelsiini.

Vierailija
4/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon aamulla monta kuppia kahvia ja lounaaksi syön puuroa. Mies syö mitä mieli tekee ja lapset mitä milloinkin. Joo mulla on ylipainoa ja yritän laihtua.

Vierailija
5/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorppuja kaakaon kera... ? :/

Meillä melkein sama kaikilla, kaurapuuroa, marjoja, raejuustoa/rahkaa. Lapsilla raejuustoa ja aikuisilla rahkaa.

Vierailija
6/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:24"]

[/quote]

Jos sä sanot "harva se aamu", se tarkoittaa että lähes joka aamu syötte samaa ruokaa.

Vierailija
7/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meillä se joka syö aamulla. Muut ei syö usein mitään. Oma aamupalani voi olla noin 1000kcal. Muut taas syö kunnon lounaat ja minä taas hyvin kevyesti. Päivällinen syödään sitten ylensä yhdessä.

Vierailija
8/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat päiväkodissa, söivät siellä varmaan puuroa (ylläri). Mies söi kotona kai leivän, minä olen sairaslomalla eikä ruoka maistu joten join lasillisen mehukeittoa. Kohta pitäisi lähteä lääkärin luona käymään ja varmaan pyörryn sinne. 

Yleensä syömme suht samaa ruokaa aamuisin, ja yleensä lapsetkin syö aamupalan kotona ennen hoitoon menoa.

Vierailija
9/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään, lähden aamulla rauhassa töihin ennenkuin muut heräävät. Kupin kahvia otan joskus.

Vierailija
10/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö koskaan aamiaista, eikä kyllä muukaan perhe aina. Kouluaamuina lapset syövät jotain, vapaalla hyvin harvoin.

Vierailija
11/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja lapset syömme kaurapuuroa eri lisukkeilla. Esikoinen ottaa siihen hilloa, kuopus mustikoita/muita marjoja ja minä laitan mehukeittoa ja raejuustoa sekaan. Mies syö rahkaa ja leseitä, joskus viikonloppuisin hän syö kaurapuuroa kanssamme.

Tuon puuron lisäksi minä juon kahvia kupillisen ja vettä sekä vitamiineja. 

8: 1000 kaloria aamiaisella? Mitä ihmettä sinä oikein syöt? Manner aamiasenko?

Vierailija
12/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa töihin "aamupala" evääksi leivän ja hedelmän. Juon aamulla kahvia ja syön puuroa. Lapsi syö aamupalan päiväkodissa. 

Mies lähtee töihin klo 5.30 ja me lähdetään lapsen kanssa päiväkotiin/töihin 7.30

Vierailija
13/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:34"]Hapankorppuja kaakaon kera... ? :/

Meillä melkein sama kaikilla, kaurapuuroa, marjoja, raejuustoa/rahkaa. Lapsilla raejuustoa ja aikuisilla rahkaa.

[/quote]

No kait sitä huonompiakin aamiaisia on. Meillä ei olla oltu koskaan puuronsyöjiä. Ja tuokin oli jo iso annos lapselle. Aika vähän syö yleensä aamiaisella.

Ap

Vierailija
14/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:24"]

[/quote]

Jos sä sanot "harva se aamu", se tarkoittaa että lähes joka aamu syötte samaa ruokaa.

[/quote]

No sanotaan sitten näin, että harvemmin syödään samaa aamiaista jokainen. No kelpaako?

Ap

Vierailija
15/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kupillisen mustaa kahvia ja syön joko mysliä ja jugurttia tai pienen leivän.

Mies juo teetä ja säästelee ruokahaluaan lounaaksi. Mies on hyvin laiha.

Lapsi syö puuroa.

Vierailija
16/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:39"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:24"]

[/quote]

[/quote]

No sanotaan sitten näin, että harvemmin syödään samaa aamiaista jokainen. No kelpaako?

Ap

[/quote]

No, nyt ainakin asia muuttui ihan kokonaan, ja minäkin ymmärrän, että ette juuri koskaan syö samaa ruokaa aamuisin.

T: ei aiempi kommentoija

Vierailija
17/17 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en syö aamiaista koskaan (leivän tai näkkärin saatan vetää jos edellisenä päivänä en ole syönyt kunnolla), kumppani tankkaa senkin edestä muroja, leipää, hedelmiä, jugurttia... Ruokahaluni herää muutenkin vasta päivällisen aikaan joka on yleensä mulle päivän eka ateria, mutta tuolle toiselle taas viimeinen kun ei tykkää iltasin syödä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi