Jos sinut siirrettäisiin tehohoitopotilaana?
Kyllä tuo asia konkretisoituu ja alkaa kylmäämään, kun tajuaa että voisi itse olla Husin teholla ja joutua siirretyksi Kuopioon asti. Ei ole mukava matka. Ja vaarantaa luonnollisesti terveyttä ja henkeä lisää.
Kyllä tässä ollaan nyt pahan äärellä.
En ymmärrä miten tilanne on päästetty tällaiseksi, ja miksi hallitus ei tee mitään.
Kohta ei kolaripotilaat yms. myöskään mahdu enää tehohoitoon. Kun paikat on täynnä, ei voida mitään.
Se voi olla kenen tahansa lapsi tai tuttava joka ei saa tehohoitoa tarvittaessa.
Kommentit (38)
Hiilidioksidimyrkytys tappaa kirjoitti:
Lapsihan onkin se todennäköisin vaihtoehto. Ota nyt se maski pois välillä, että aivosi saa vähän happea välillä.
Mulla esim. On jo aikuisia lapsia. kyse voi olla vaikka 30-v lapsesta. En halua lasteni joutuvan sairaalaan.
Kannattaisko noudattaa ohjeita? Turvavälit, käsidesi ja maski. Näitä kun käyttää, ei joudu teholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on siitä ikävä, että kuka tahansa voi päätyä teholle. Terveet nuoretkin.
Aika moni muu sairaus ja onnettomuus on ihan samassa mielessä ikävä. Kerropa yksikin sairaus, minkä takia nuori ei voi olla teholla.
Alzheimerin takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona on siitä ikävä, että kuka tahansa voi päätyä teholle. Terveet nuoretkin.
Aika moni muu sairaus ja onnettomuus on ihan samassa mielessä ikävä. Kerropa yksikin sairaus, minkä takia nuori ei voi olla teholla.
Alzheimerin takia?
Miten Alzheimer voi viedä teholle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että sellaisia henkilöitä siirretään, joille matka on vaarallinen? Siirrettävät potilaat valikoidaan äärimmäisen huolellisesti. Potilaana olisin itse vain äärimmäisen onnellinen, että saan laadukasta hoitoa, tuskin siinä kunnossa pahemmin harmittelee sitä, miten kaukana kotoa on, etenkin kun joka tapauksessa kukaan ei voisi tulla sairaalaan katsomaan.
Valitettavasti tässä tilanteessa on pakko siirtää, myös heitä joille matka on riski (siirto on muutenkin aina tehohoidokille riski, ei tehohoitoa huvin vuoksi anneta). Ei ole mahdollista tunteilla.
Nyt kannattaa jo herätä todellisuuteen, me ei eletä normaalitilanteessa. Tämä tulee vain pahenemaan, ja valitettavan nopeasti.
Tässä tilanteessa ei itseasiassa ole vielä mikään pakko, juuri sitä, että siitä tulisi pakko, ollaan ehkäisemässä näillä nykyisillä siirrolla. Terveisiä koronateholta.
Et ole koronatehoa nähnytkään.
Nyt on pakko siirtää, muuten ei saada,hoidettua akuuttipotilaita.
Käsien peseminen, maskit ei riitä jos käy ihmisten ilmoilla.
Ainoa keino olla varmasti saamatta tartuntaa on täydellinen eristäytyminen
tilanne on paha, koska liian moni ns. perusduunari ei edes usko koko koronaan. Tänään piti lähteä hoitamaan asioita kaupungille ja kuulin miten kaksi raksamiestä selitti innoissaan toisilleen miksi koko koronaa ei edes ole olemassa ja se on suuri huijaus ja nauroivat ihmisille, jotka siihen uskovat ja lammasmaisesti kipittävät maskiensa kanssa. avustin erästä asiakasta hieronnassa ja hieroja selitti miten koko korona on huijaus että etenkään rokotetta ei tule ottaa. Asiakkaan oma läheinen oli samalla hetkellä tehohoitoon joutumisen uhka päällään sairaalan infektio-osastolla potemassa koronaa. Onneksi asiakkaani ei sanonut mitään, loimme vain keskenämme merktisevän katseen. Pihalla kuulin miten eräs taksikuski selitti asiakkaalleen, että korona on valtaelitiin salaliitto.
kun pääsin kotiin työpäivän jälkeen, istahdin sängylleni ja nipistinitseäni ihan vain todetakseni että olen hereillä. En tiennyt enää että pitäisikö itkeä vai nauraa.
Sitten hallitus hokee, että luottavat suomalaisten omaan järkeen ja siksi ei tarvita tiukempia rajoituksia. Joo... ei kannattaisi luottaa....
Että onko ihme, kun tilanne vain pahenee ja pahnee koko ajan. Surullisinta on, että jossain vaiheessa jonkun salaliittoteoreetikon omainen saa koronan ja joutuu sairaalaan ja ehkä kuoleekin siihen. jännityksellä odotan,e ttä muuttuko mieli sen jälkeen vai aletaanko uskotella, että se istutettiinhäneen tahallaan, jotta salaliittoteoreetikkoa yritettäisiin horjuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko kesä oli aikaa suunnitella, mutta ei. Hallitus ja kunnat antoivat koronan levitä
Koronan leviäminen on kyllä jokaisedn omalla vastuulla. Haluatko lisätä kyttäämistä?
Kyttäämistä tarvitaan. Kaikki eivät varo. Osa ei varo, kun huomaa, ettei muutkaan.
Miksi verojen maksamista kytätään. Jokinen maksakoon verot omantuntonsa mukaan.
Miksi ylinopeuksia kytätään. Miksi varkauksia kytätään.
Kaikki ei toimi oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, että sellaisia henkilöitä siirretään, joille matka on vaarallinen? Siirrettävät potilaat valikoidaan äärimmäisen huolellisesti. Potilaana olisin itse vain äärimmäisen onnellinen, että saan laadukasta hoitoa, tuskin siinä kunnossa pahemmin harmittelee sitä, miten kaukana kotoa on, etenkin kun joka tapauksessa kukaan ei voisi tulla sairaalaan katsomaan.
Valitettavasti tässä tilanteessa on pakko siirtää, myös heitä joille matka on riski (siirto on muutenkin aina tehohoidokille riski, ei tehohoitoa huvin vuoksi anneta). Ei ole mahdollista tunteilla.
Nyt kannattaa jo herätä todellisuuteen, me ei eletä normaalitilanteessa. Tämä tulee vain pahenemaan, ja valitettavan nopeasti.
Tässä tilanteessa ei itseasiassa ole vielä mikään pakko, juuri sitä, että siitä tulisi pakko, ollaan ehkäisemässä näillä nykyisillä siirrolla. Terveisiä koronateholta.
Nyt on pakko siirtää, muuten ei saada,hoidettua akuuttipotilaita.Käsien peseminen, maskit ei riitä jos käy ihmisten ilmoilla.
Selvä, jos kerran niin sanot. Ilmeisesti olen tänäkin aamuna vain hallusinoinut.
En usko, että tehohoitopotilaana kauheasti jaksaisin välittää missä hitossa olen...
Vierailija kirjoitti:
Lapsihan onkin se todennäköisin vaihtoehto. Ota nyt se maski pois välillä, että aivosi saa vähän happea välillä.
Mulla esim. On jo aikuisia lapsia. kyse voi olla vaikka 30-v lapsesta. En halua lasteni joutuvan sairaalaan.
Moniko alle 30-vuotias perusterve on ollut koronan takia Suomessa tehohoidossa?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tehohoitopotilaana kauheasti jaksaisin välittää missä hitossa olen...
No kyllä mä jaksoin välittää.
En tosin ole koronan takia ollut.
Olen jo koronankin ehtinyt sairastaa, tosin mulla se oli lievä, muutaman päivän oksennustauti, kolmen viikon vatsaväänteet, kuukauden voimakas väsymys, runsas hiustenlähtö (oli pahin, kun pelkäsin jo kaljuuntuvani). Mutta pystyin tekemään melkein koko ajan etätöitä. Nyt toivon etten saa uudelleen. Kun voi tulla tietty pahempanakin. Nyt pääsin kuulemma helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tunnen, tuskin kuitenkaan moni muu.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, todella huonokuntoisia potilaita siirretään ambulanssilla sairaalasta toiseen, koska on pakko esimerkiksi keskosia. On olemassa ambulansseja jotka voidaan varustaa hrngityskoneella yms ja tehohoitaja on mukana tai jopa kaksi koko siirron ajan
"Kantelun kohde
THL:n johto: Mika Salminen, Markku Tervahauta. Pääministeri Sanna Marin, hallituksen toimivaltaiset ministerit ja valmistelevat virkamiehet (Valtioneuvosto). Muut asiaan liittyvät, alueelliset viranomaiset.
Menettely ja päätökset, joita kantelu koskee
Kanne koskee kansanterveydelle ja –taloudelle ennen näkemättömän tuhoisia, tieteellis-rikosoikeudellisten todisteiden valossa aiheettomia, absurdeja ja laittomia hallituksen toimia koronatilanteen hoitamisessa.
Kanne tarjoaa prima facie todisteet valtavista (osin peruuttamattomista) vahingoista, joita maaliskuussa 2020 alkaneet, ”laillisiksi”, ”suosituksiksi” ja ”välttämättömiksi” väitetyt toimet ovat kansan psyykkiselle, fyysiselle ja taloudelliselle hyvinvoinnille aiheuttaneet. Nämä laittomat toimet on viipymättä keskeytettävä. Kanne edellyttää Oikeuskanslerilta toimia, mitä Perustuslain 108 § sekä 112 § – 118 § asiasta sanotaan.
Oikeuskanslerilta pyydetään selvitystä myös siitä, millaisia taloudellisia tai muita kytköksiä Suomen koronatyöryhmällä on tässä kanteessa nimettyihin ulkomaisiin henkilöihin ja tahoihin, joita vastaan on eri maiden oikeusasteissa vireillä ja valmisteilla useita rikossyytteitä korona”pandemiaan” liittyen.
Lisäksi Oikeuskanslerilta pyydetään arviota, missä määrin Suomi rikkoi kansanvälisiä terrorismilakeja myöntäessään 17.4.2020 lisärahoituksen Maailman terveysjärjestö WHO:lle, jota johtaa Etiopian äärikommunistien TPLFpuolueeseen kuulunut Tedros Adhanom Ghebreyesus. Yhdysvallat on julistanut mm. kidnappauksiin, kidutuksiin ja murhiin syyllistyneen TPLF:n terroristijärjestöksi. Kotimaassaan TPLF:n korkea-arvoisena jäsenenä tunnettua Tedrosia kaivataan tuomiolle näistä rikoksista."
https://www.ossitiihonen.com/wp-content/uploads/2020/12/Kanne_oikeuskan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko siirtää, muuten ei saada,hoidettua akuuttipotilaita.Käsien peseminen, maskit ei riitä jos käy ihmisten ilmoilla.
Teholla on nyt kolmasosa kevään koronapotilasmääristä. Joten kun siitäkin selvittiin, niin ei nyt sen pahempi tilanne ole. Mutta siirtoja tehdään nyt nimenomaan suunnitellusti, jotta missään ei tarvitsisi turvautua hätäratkaisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden tunnen, tuskin kuitenkaan moni muu.
THL:n tilaston mukaan hyvin harva. Silti näillä yksittäistapauksilla tehdään klikkiotsikoita ja luodaan turhaa hysteriaa. Oletko miettinyt, miten se vaikuttaa kansalaisten käytökseen? Lisää vastakkainasettelua, jossa hysteeriset istuvat karanteenissa ja huolettomat jatkavat elämäänsä kuin ennenkin. Kenen etu vastakkainasettelu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, todella huonokuntoisia potilaita siirretään ambulanssilla sairaalasta toiseen, koska on pakko esimerkiksi keskosia. On olemassa ambulansseja jotka voidaan varustaa hrngityskoneella yms ja tehohoitaja on mukana tai jopa kaksi koko siirron ajan
Niin? Miten tämä on ristiriidassa aiemman viestin kanssa?