Mies ei välittänyt meidän yhteisistä juhannussuunnitelmista vaan aikoo olla kavereidensa kanssa!
Meidän piti mennä äitini syntymäpäiville kauas toiselle puolelle Suomea, hän täyttää pyöreitä vuosia. Nyt mies aikookin ryypätä kavereidensa kanssa juhannuksen, kuten viime vuonnakin. Minäkin olin mukana ja viihdyin. Pitäisikö minun mennä yksin vittuuntuneena sinne syntymäpäiville samaan aikaan kun mies ryyppää ja nauttii olostaan kavereidensa kanssa, pakottaa mieheni tulemaan mukaan vai jäädä mieheni kanssa kotiin ja osallistua juhannuksenviettoon katkerana miehen arvojärjestyksestä ja siitä, että joudun jättämään äidin syntymäpäivät väliin.
Haluan siis viettää juhannuksen yhdessä mieheni kanssa, mutta äitini syntymäpäivät sattuvat olemaan juhannuksena.
Kommentit (65)
Menisin äitini juhliin jos ne olisivat minulle tärkeimmät, ilmeisesti olette hyvissä väleissä? ja... olisin kyllä loukkaantunut miehen käytöksestä, mutta elämä on opettanut, että pitää pitää huoli omista tarpeistaan ensisijaisesti (kantapään kautta oppinut).
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:11"]Menisin äitini juhliin jos ne olisivat minulle tärkeimmät, ilmeisesti olette hyvissä väleissä? ja... olisin kyllä loukkaantunut miehen käytöksestä, mutta elämä on opettanut, että pitää pitää huoli omista tarpeistaan ensisijaisesti (kantapään kautta oppinut).
[/quote]
Äitini juhlat ovat yhtä tärkeät, kuin että saan viettää juhannuksen mieheni kanssa. :/ Ei siis todellakaan ne ryyppyjuhlat ole tärkeät.
Onko ne äidin juhlat isotkin kekkerit? Ehtiihän kahville muulloinkin.
Niin oliko äitisi syntymäpäiville osallistuminen teidän yhteinen suunnitelma, vai ihan vaan sun oma suunnitelmasi?
No on ne sellaiset sukujuhlat. Äiti tulee toisaalta käymään siitä viikon päästä, että voishan sitä jotain kehittää täälläkin. Jos pitäis pienet skumppakakkukahvit... Oli meidän tarkoitus mennä sinne ihan yhdessä, kun se oli tiedossa hyvissä ajoin eikä muutakaan ollut tiedossa. Tosin ei oltu lyöty vielä lukkoon mitään.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:08"]Meidän piti mennä äitini syntymäpäiville kauas toiselle puolelle Suomea, hän täyttää pyöreitä vuosia. Nyt mies aikookin ryypätä kavereidensa kanssa juhannuksen, kuten viime vuonnakin. Minäkin olin mukana ja viihdyin. Pitäisikö minun mennä yksin vittuuntuneena sinne syntymäpäiville samaan aikaan kun mies ryyppää ja nauttii olostaan kavereidensa kanssa, pakottaa mieheni tulemaan mukaan vai jäädä mieheni kanssa kotiin ja osallistua juhannuksenviettoon katkerana miehen arvojärjestyksestä ja siitä, että joudun jättämään äidin syntymäpäivät väliin.
Haluan siis viettää juhannuksen yhdessä mieheni kanssa, mutta äitini syntymäpäivät sattuvat olemaan juhannuksena.
[/quote]Hettileijaa! Jos ukko ei lähtis yhtenä juhannuksena äitini merkkipäiville, niin jääkööt lopullisesti kavereiden luo ryyppäämään. Case closed.
Järki hoi, sun äitis täyttää pyöreitä vuosia. Olisit onnellinen, että sulla on vielä äiti. Ne ei ole ikuisia. :(
Ai teidän yhteiset juhannussuunnitelmat :)
Etkö viihdy äitisi seurassa ilman miestäsi? Jos sinua vituttaa mennä äitisi luo yksin, niin pitäisikö teitä olla siellä kaksi vittuuntunutta?
Menisin äidin juhliin (ja sukujuhliin). Todella lapsellista, vastuutonta ja itsekästä mieheltäsi muuttaa suunnitelmia lennossa. Kannattaa säilyttää hyvät välit perheeseensä ja sukulaisiin, epävakaita itsekkäitä, lapsekkaita ukkeleita nyt on joka oksalle!
Mikset voi mennä äitisi juhliin ilman miestä?? Ehdit viettää aikaa ukkos kanssa joka päivä, mutta äitiäsi näet harvoin. Aika ikävää jos jätät menemättä oman äitisi juhliin miehen takia :(
Juhannus kestää koko viikonlopun, eikö siihen muka mahdu äidin juhlat ja ryyppäämistä kavereiden kanssa?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:29"]Juhannus kestää koko viikonlopun, eikö siihen muka mahdu äidin juhlat ja ryyppäämistä kavereiden kanssa?
[/quote]
Kahden paikan välillä välimatkaa n. 400km.
Mistä tänne av:lel on alkanut ilmestyä noita oudosti rivitettyjä tekstejä, sellasia, että yksi kirjain sanasta on siirtynyt seuraavalle riville. Onko ne kaikki saman ihmisen tekemiä vai onko tosi moni ottanut tänään käyttöön sellaisen härpäkkeen, jolla rivitys epäonnistuu. Ärsyttävää.En eilen mielestäni sellaiseen törmännyt. Nyt on useissa ketjuissa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:25"]Etkö viihdy äitisi seurassa ilman miestäsi? Jos sinua vituttaa mennä äitisi luo yksin, niin pitäisikö teitä olla siellä kaksi vittuuntunutta?
[/quote]
Vituttaa se kun mies tekeekin yhtäkkiä omia päätöksiä kysymättä minulta... Harmittaisi olla siellä yksin kun miehenkin piti tulla mukaan ja sitten hän vain hyvällä omallatunnolla rellestäisi ajattelematta minua.
eli lapsia ei ole? minkäikäisiä olette? 25-28v? Tottakai menet äitisi juhliin, ei tarvitse edes miettiiä tuommoista. Miehen kanssa olet päivittäin, ikinä ei tiedä koska vanhemmille sattuu jotain ja juhannus on vain yksi tavis viikonloppu vuodesta, so what??!
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:29"]
Juhannus kestää koko viikonlopun, eikö siihen muka mahdu äidin juhlat ja ryyppäämistä kavereiden kanssa?
[/quote]
Ellei omista lentokonetta eikä halua viettää juhannusta autossa, niin tiukkaa voi tehdä. Suomi on kuitenkin varsin iso maa, eivät kaikki asu pääkaupunkiseudulla.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:31"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:29"]Juhannus kestää koko viikonlopun, eikö siihen muka mahdu äidin juhlat ja ryyppäämistä kavereiden kanssa?
[/quote]
Kahden paikan välillä välimatkaa n. 400km.
[/quote]
?? Se on neljä tuntia autolla, piakos sen hurauttaa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:33"]Mistä tänne av:lel on alkanut ilmestyä noita oudosti rivitettyjä tekstejä, sellasia, että yksi kirjain sanasta on siirtynyt seuraavalle riville. Onko ne kaikki saman ihmisen tekemiä vai onko tosi moni ottanut tänään käyttöön sellaisen härpäkkeen, jolla rivitys epäonnistuu. Ärsyttävää.En eilen mielestäni sellaiseen törmännyt. Nyt on useissa ketjuissa.
[/quote]
Minä en näe mitään sellaista. Tässäkään ketjussa.
se on hyvä, että jo näin hyvissä ajoin miettii suunnitelmiaan. Etteköhän te johonkin yhteisymmärrykseen pääse ennen juhannusta! Tsemppiä!! :)