Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

15v tytön vapunjuhlinta

Vierailija
28.04.2014 |

Tyttöni kertoi vappusuunnitelmistaan - haluaisi mennä kaveriporukan kanssa sitä juhlimaan. Suunnitelmana olisi Kaivopuisto ja yhden tytön koti, jossa ei kuulemma vanhempia kotona. Tunnen kyseisen kaverin, hän on 17v ja vaikuttaa ihan kunnolliselta, vaikka hieman erikoinen onkin.

Oma tyttöni on kertonut juomisistaan minullekin ja ei ole kuulemma koskaan vetänyt "övereitä". Uskallanko päästää hänet? Kuitenkin joisi ainakin jonkun verran. Luotan häneen (aina tullut kotiin sovitusti) mutta pelottaa päästää tyttö tuonne kaikkien humalaisten keskelle... :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:40"]Miksi 15-vuotias edes haluaa juhlia vappua? Tai siis joo, itsekin halusin 8 vuotta sitten. Mutta ymmärtääkö "juhlan" tarkoitusta?

[/quote]

Onpa harvinaisen tyhmä kysymys. Minkä takia sinä vietät esim joulua?

Vierailija
22/25 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauhea kiire kokeilemaan kaikkea? 15 v on vielä lapsi, saa lapsilisääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi, kun minä olin 15, oli vappuna aina Kukonhiekan avajaiset Saarijärvellä! Sinne mentiin porukalla juhlimaan eikä kukaan kai ollut ihan selvinpäin. Mutta silloin huolehdittiin kaverista varmaan tarkemmin. 

Vierailija
24/25 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:57"]Kuinka paljon 15-v haluaa viettää iltaa äidin kanssa vappuna?

[/quote]

Mä ainakin vietän ihan mielelläni vappuiltaa äitini kanssa, ei oo minkäänlaisia haluja lähtee kaupungille tai mihinkään muuallekaan.

Vierailija
25/25 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä vastauksia, taas kerran.

Hienoa, että tyttösi kertoo sinulle rehellisesti suunnitelmistaan. Tiukoissa kielloissa on se vika, että sitten t yttö saattaisi alkaa valehtelemaan, nämäkin on niin nähty. Parempi, että kertoo missä on, ja uskaltaa tulla vaikka maistissakin kotiin, kun että ei sitten ehkä uskaltaisi tulla.

Itse tekisin niin, että vielä juttelisin ja varoittelisin, eritoten, ettei yhtään ottaisi väkeviä, ne on niin petollisia. Kertoisin välittäväni, rakastavani, ja olevani huolissani. Sopisin, että tekstailtaisiin puolin jos toisinkin parin tunnin välein, ihan että kaikki on kunnossa.

Kertoisin, että koska tahansa saa soittaa ja koska tahansa voin hakea hänet kotiin. Vappuna kun ei voi ollenkaan luottaa siihen, että saa taksin.