Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista flunssaa nyt liikkeellä?

Vierailija
10.12.2020 |

Mitä oireita teillä nyt normiflunsassa? Olen vainoharhainen. Olen ollut yhteydessä terkkariin ja oireet ei kuulemma viittaa koronaan mutta pitää soittaa uudestaan jos pahenee. Mulla on kurkkukipua, hikoilua ja painon tunne rinnan päällä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestiin mars

Vierailija
2/6 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla korona, joten testiin mars!!!

Mulla oli normiflunssa eli nuhaa, kurkkukipuu, limaa kurkus. Oli kunnon flunssa ja kävin koronatestis, mut oli nega.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sitä tavallista: nenä menee tukkoon, sitten alkaa vuotamaan vettä ja sitten räkää, voi olla päänsärkyä, joillakin kuumetta, joillakin kurkkukipua, yskää, hengenahdistustakin. Lihas- ja nivelkipujakin voi olla. Eli ihan samat oireet kuin koronassa. Mies toi työpaikalta tuollaisen taudin, ei ollut koronaa, on testattu. Monella työkaverilla samat oireet, osalla koronaa, osalla ei. 

Vierailija
4/6 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse vain kotona työttömänä, mutta mies kävi testissä ja sillä ei ollut. -ap

Vierailija
5/6 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä testiin jos ei ole kuumetta eikä töitä?

Vierailija
6/6 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi on muukin flunssa liikkeellä. Jos et ole urheillut rajusti viruksen aikana, niin painon tunne voi olla muuta, ei sydänlihastulehdus. Joillekin tulee pientä keuhkoputkentulehdusta, jos on nuha ja yskää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän